5 Şubat 2018 Pazartesi

Mavi, Kareli Kaban

Yine bir yeni kaban, yine ben! Kışın en çok dış giyime yatırım yapanlar burada mı? Ben kış aylarında, ağırlıklı olarak kaban, ceket ve palto gibi parçaları alıyorum. Malum ilk bakışta görülen, göze çarpan parçalar onlar oluyor. O nedenle farklı renk ve modelleri dolabıma eklemeye çalışıyorum. Değişik bir parça gördüğümde pek dayanamıyorum doğrusu. Bu kareli kabanı da  sitesinde görüp çok beğendim.
Yıldız desenli kazağım ise Jollychic sitesinden. Uzun zamandır beyaz bir kazak arayışındaydım, sonunda hem güzel hem de yumuşacık bir kazak bulabildim.Farklı renk seçenekleri de var, mutlaka göz atın derim.

Kürk görünümlü peluş aksesuarlar da kışın olmazsa olmazlarından. Lovelywholesale sitesinde bulduğum bu gri peluş, tam kabanlarla ceketlerle takmalık. Hem görünümünüzü zenginleştiriyor, hem de soğuktan koruyor. Daha ne olsun :)

Kırmızı botlar da yine uzun zamandır istediğim parçalardan biriydi. Üzerinde bulunan kırmızı dikişli modelini çok sevdim.

Beyaz kordonlu saatim ise her mevsime uyacak, kaçırılmayacak bir parça.

Bordo ayakkabılarım Rosegal sitesinden. Farklı renk seçeneklerini de sitede bulabilirsiniz.












Here i am with a new coat again! Who likes to buy different outerwear pieces in winter? I like to have interesting and stylish outerwears. I found that plaid, blue coat . It's a cool and great piece.

I was looking for a white and cosy sweater for a while and i found the perfect one. There are another color options too. Don't forget to check them!

I like faux fur accessories on winter. They keep me warm and they add a little bit luxury to my outfit. So i wore that Lovelywholesale grey scarf with my coat. They look great together, right?

I like red boots and i like to wear them with the jeans. I found them on Rosegal. Do you like them?

     Shoes Rosegal Ayakkabı,     Scarf Lovelywholesale Atkı
Kazak JollyChic Sweater
  

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...