28 Haziran 2017 Çarşamba

Flamingo Hasır Çanta

Hasır çantalar bu sezon sadece deniz kenarında değil, şehir içinde kullanım için de oldukça popüler. Flamingo baskılı parçalar ise yazın olmazsa olmazlarından. Bu flamingo işli, hasır çantayı 1 aydan uzun süre bekledim, stoğu tükenmişti ve yeniden gelip gelmeyeceği belli değildi, sınırlı sayıda yeniden satışa sunulduğunda bu kez kaçırmadan aldım, çok da severek kullanıyorum.

Kırmızı elbisem ise Rosewholesale sitesinden, aslında sitede eklenen fotoğraflarda daha bordomsu görünse de oldukça parlak bir kırmızı. Hafifçe bronzlaşan tenimle duruşunu sevdim doğrusu. Tatilde saçlarımı genellikle doğal haline bırakıyorum, düzleştirici ya da maşa kullanmıyorum. Deniz tuzu spreyi ile hafifçe şekillendiriyorum hepsi bu! Tatil demek bir nevi rahatlık, kolaylık demek, öyle değil mi? :)










Everyone must have a red dress, because it looks great with sun tanned skin and it is easy to look glamorous in it. I have a few red dress but that pretty dress is from Rosewholesale. I like it's bell sleeves, lovely.

I like flamingo prints especially on summer. That new flamingo embroidery bag is my favourite for this summer. So beautiful!

Dress Rosewholesale Elbise,         Bag Zaful Çanta,          Shoes Koton Ayakkabı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...