26 Mayıs 2017 Cuma

Baharda Büyükada

Herkese merhaba!
Bu hafta eşim şehir dışına çıktığı için onun işini ben devraldım, hal böyle olunca da ne fotoğraf çekmeye ne de bloga bir şeyler yazmaya fırsat bulamadım. Henüz ada fotoğrafları bitmedi ve fırsat bulmuşken bir yenisi ile karşınızdayım.

Çiçekli bluzları özellikle bahar aylarında giymeyi çok seviyorum, yeşillenip çiçeklenen doğaya uyumlu hissediyorum kendimi :) O gün de gündüz kot eteğimle kombinlediğim omzu düşük Zaful bluzumu akşam üzeri daha serin olduğu için Simple Apparel jean ile kombinledim. Zaful'dan %10 indirimli alışveriş yapmak için ''ANNELIZF '' kodunu kullanmayı unutmayın.

Büyükada'ya henüz gitmediyseniz, gittiğinizde mutlaka Aya Yorgi tepesine çıkın ve eşsiz manzara eşliğinde salaş restoranda bir şeyler atıştırmadan dönmeyin!










Hello! Did you miss me?

My husband is outside of the city for a week so i have to work instead of him. That's why i couldn't write for a while but finally i got a chance to write so here i am.

I was at Buyukada  (princess islands) with my family last week and i have taken a lot of outfit photos to share. One of them is that floral shirt outfit.
I like to wear floral prints especially on spring, i feel myself suitable with the nature! I found that beautiful top on Zaful.  Use ''ANNELIZF '' code to get 10% off on your Zaful purchase.
I wore it with my denim skirt in the morning and when it's get a little bit chill in the evening, i wore it with my new Simplee Apparel jeans.

Top Zaful Bluz,      Jeans Simplee Apparel Kot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...