13 Mart 2017 Pazartesi

Pembe Aşkına!

Herkese iyi haftalar!
Bahar erken geldi diye sevinirken, yeniden yağmur ve soğukla başa çıkmaya çalışıyoruz. Hal böyle olunca, bende yeni aldığım pembe yakalı yeni montumu giyip, bu karanlık havaya biraz renk katayım dedim!
İçi yumuşacık ve sıcacık tutuyor. Havalar bir süre daha böyle gidecekmiş, eğer beğendiyseniz bu parka için Rosewholesale sitesine göz atabilirsiniz.

Yeni sevimli çantam ise Dresslily sitesinden. Cupcake şeklinde, nasıl da tatlı. Aslında yaz için almıştım ama bu parkayla iyi durunca, neden şimdi takmıyorum dedim :)











Have a great week!
It's still cold and rainy in Istanbul. So i wore my new, pink detailed coat for to bright my day. It keeps me so warm, also it is so cozy and stylish. If you like it, don't forget to check it on Rosewholesale before it is sold out.

Do you like cute bags? Well, i do! I found that cupcake bag on Dresslily. I really love it. It's lovely.

Coat Rosewholesale Kaban,       Bag Dresslily Çanta,       Boots Ami Club Wear Bot

4 yorum:

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

montuna ve botlarına bayıldım tam benim tarzım :)

http://shoeeobsessionn.blogspot.com.tr/

Ebrushka Blog dedi ki...

Pembe sevilmez mi :)

Locosmetico dedi ki...

O çantaya bayıldım ne güzel öyle güle güle kullan
Sevgilerimle :)

Bisma Rauf dedi ki...

This outfit made me crave for cupcake..lol

Check out my new post Here!!! 

A few clicks on the links would be appreciated..xoxo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...