20 Mart 2017 Pazartesi

Nakışlı, Bohem Bluz

İyi haftalar!
Bohem bluzları oldum olası çok sevmişimdir. Özellikle bahar ve yaz aylarına çok uyduğunu düşünüyorum. Bana yazı, denizi ve tatili hatırlatıyor :)
Bu yıl inanılmaz bir kadro ile tatile gideceğimiz için şimdiden gün saymaya başladık. Hele bir de hepimiz bir araya geldik mi tatilden başka bir şey konuşamaz olduk!
Gördüğünüz gibi yine bir bluzdan konuyu tatile getirebilmeyi başardım :)

Bluzum Fashion Mia sitesinden. Aslında beyaz rengini mi yoksa bu kırmızıyı mı alsam diye çok düşündüm ama sonunda kırmızıda karar kıldım.

Hazır kırmızı renkten gidiyorken, kırmızı çantam ise Dresslily sitesinden. Daha önce gri rengini almıştım ve çok kullanışlı olduğu için yavaş yavaş diğer renklerini de edinmeliyim demiştim. Yenisi de bu kırmızı çanta oldu.








Have a great week!
Do you like to shop women clothing online? Do you like bohem shirts? I think bohem shirts are a great choice for spring and summer. What do you think about that? I found that red shirt on Fashion Mia. You can find white color option too. Actually it was hard to choose so i think i will buy the white one too. Best women's tops online site.

Also i want to have a big, red bag for the spring and i decided to buy that stylish bag from Dresslily. I have already bought the grey one and i already liked it. It's big enough to put all the necessary things in your bag (a bottle of healthy water, makeup bag etc. :) )

Top Fashion Mia Bluz,       Bag Dresslily Çanta
Shoes Bershka Ayakkabı,       Sunglasses Dresslily Güneş Gözlüğü

1 yorum:

Ebrushka Blog dedi ki...

Bu bluzler en çok jeanle yakışıyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...