12 Aralık 2016 Pazartesi

Kırmızı Ceket

Herkese yeni bir haftadan merhaba.
Aralık ayı demek, bol bol kırmızılara bürünmek demek, öyle değil mi? Ben de yeni sezon için bu kırmızı ceketi aldım ve erkenden yılbaşı ruhunu yakaladım!.
Peki bu ceketi nereden mi bulup, aldım? Yeni keşfettiğim VIPme sitesinden. Sitede; her yerde denk gelip alamayacağınız, farklı tasarımları da, sezon trendlerinden oluşan parçaları da bulabilirsiniz. Fiyatları biraz pahallı gelebilir ama kesinlikle gelen ceketin kalitesini çok beğendim, ayrıca DHL kargo ile gönderildiği için de, kargoya verildikten sonra, 2-3 gün gibi kısa bir süre içinde siparişim bana ulaştı.
Eğer sitede gözünüze kestirdiğiniz bir parça var ise, 50$ ve üzeri alışverişlerinizde %5 indirim kazanmak için siparişini tamamlamadan önce ''Senem392'' kodunu kullanabilirsiniz.

Uzun zamandır kalın topuklu, günlük olarak rahatlıkla kullanabileceğim, gri renkli bir bot arayışındaydım. Tabi ki yine Ami Club Wear sitesinde buldum. Her aldığım ayakkabıdan memnun kalıyorum, kalıpları çok iyi.









Hello from the new week.
December means Christmas and holiday season and that means we see a lot of red colors all around the town! So i want to have a new red jacket for this season!
I just found out a new online shopping site and maybe you have already met with it, VIPme. You can find a lot of stylish items for to update you winter wardrobe.
Also here is a little surprise for my followers. You can use ''Senem392'' code to enjoy %5 off over your $50 orders, yay!

I was looking for a new pair of grey boots and i found them on Ami Club Wear. They are so comfy and stylish. I love them!

Jacket VIPme Ceket,       Boots Ami Club Wear Bot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...