15 Aralık 2016 Perşembe

Gri Palto

İşlemeler, desenler, canlı renklerden sonra biraz da sadeleşeyim dedim ve pek sevdiğim iki rengi bir araya getirip, yine pembe gri bir kombin yaptım. Aslında dolabımda pek uzun palto yok, genellikle kısa kabanları tercih ediyorum ama bu ince paltoyu (ya da ceketi mi desem emin olamadım!) sonbaharda giymek için almıştım, bloga eklemeye ancak fırsatım oldu.
Lovelwyholesale sitesinden aldığım bu paltonun kahve tonlarda bir rengi daha var ama ben tercihimi griden yana kullandım.

Pembe, yumuş yumuş kazağım da yine Lovelywholesale sitesinden. Ben aslında sitede ki fotoğrafa baktığımda, daha kalın olduğunu düşünerek sipariş vermiştim ama oldukça ince bir parçaymış. Kışın pek sıcak tutacak bir kazak değil ama havanın iyi olduğu ya da sıcak ortamlarda gezilecek günlerde tercih edilebilir.








I was looking for a grey long coat this season and i found it on Lovelywholesale. Also you can find another color options for that coat but i prefer that grey one because i like it most. If you are looking for a long, simple but stylish coat, don't forget to check it out!

When i saw that pink sweater on Lovelywholesale, i thought that's a great piece for add a little bit color to my winter wardrobe. You can find grey and brown colors too but that pink one looks like a cotton candy, right?

Top Lovelywholesale Kazak,           Coat Lovelywholesale Kaban,      Boots Ami Club Wear Bot

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...