5 Kasım 2016 Cumartesi

Yeşil Bomber Ceket

Haftanın başından beri ateş ve boğaz ağrısı ile boğuşuyorum. Bugün sonunda biraz daha iyi hissedince, hemen bloga yeni bir yazı girmeyelim dedim!
Bomber ceketler bu sezon nakışlı olsun, tek renk olsun, altın çağını yaşıyor. Ben de biliyorsunuz bu sezon pek çok nakışlı bomber ceketi dolabıma eklemiştim. Bu kez de sade, tek renk bir parça olsun istedim. Twinkledeals'da yeşilin iki tonu arasında kalıp, bu üzerimde gördüğünüz açık renk olanı aldım.

Yine Twinkledeals'dan aldığım, siyah ipli kazak ile kombinledim. Aslında kazak biraz kalın olduğu için ceket hafif dar oldu, keşke bir büyük bedenini alsaymışım ceketin. Kazak da bu sezon dolabıma eklemek istediğim parçaların başında geliyordu, sonunda benim oldu :)









I was sick (got a sore throat and fever) since beginning of the week but i'm better now. So i want to write a blog post when i feel good.
Bomber jackets are so trendy on this season and i bought already a few embroideried ones. But i was searching for a casual, green colored jacket and i found it on Twinkledeals. It's so cool and chic.

Also i like lace up sweaters and i want to have a black one. I found it on Twinkledeals too. It feels so cozy and comfy. Great piece for cold autumn and winter days.

Sweater Twinkledeals Kazak,        Jacket Twinkledeals Ceket
Shoes Mecrea Ayakkabı

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...