11 Kasım 2016 Cuma

Remington S9100 PROluxe Saç Düzleştirici Kullanıcı Yorumlarım

Herkese Merhaba :)

Bugün size, son zamanlarda kullanıp memnun kaldığım yeni saç düzleştiricim, Remington Proluxe'den bahsetmek istiyorum.
Eğer siz de hızlıca düzelen, gün boyu bozulmayan saçlar hayal ediyorsanız, doğru yerdesiniz!


Gelin şimdi ürünün özelliklerini hep birlikte inceleyelim;

  • Akıllı OPTIHeat teknolojisi ile eşit ısı dağılımı
Ürünün kesinlikle en önemli özelliklerinden biri bu. Düzleştiricinin ısısı her yerinde aynı olduğu için, saçınızın geçtiği yerler aynı anda aynı şekilde düzleşiyor. Benim saçlarım dalgalıdan kıvırcığa doğru, yani normalde düzleşmesi çok kolay olmayan saçlardan. Ama bu düzleştirici ile iki kez aynı tutamın üzerinden geçmem yeterli oluyor. İşte dümdüz saçlar!

  • 230°C’ye kadar kademeli sıcaklık ayarı

Aslında ben ürünü en yüksek 200 derece ayarında kullandım, 230 dereceye hiç çıkmadım. Çünkü 200 derece, benim saçlarımı düzleştirmek için yeterli sıcaklığı sağladı ama daha kıvırcık, zor düzelen saçlarınız var ise yüksek ısı değeri, sizin de aradığınız özellik olabilir. Bir de belirtmeden geçmeyeyim, saçlarımı düzeltirken mutlaka bir yandan da fırça ile öncesinde tarıyorum.

  • 5 kat daha pürüzsüz* - ultimate glide seramik kaplama ile

Seramik kaplaması sayesinde, saçlarınız düzleştiriciden akıp gidiyor. Saçlarınız plakaların arasında takılıp kopup, dökülmüyor. Benim gibi ince telli saçlara sahipseniz, her bir saç telinin nasıl önemli olduğunu da biliyorsunuz demektir. En az zarar ve kayıpla, düzleştirme işini tamamladığımı söyleyebilirim.



Son olarak da saçlarımın neredeyse gün boyu bozulmadan düzlüğünü koruduğundan bahsetmeliyim. Hatta düzleştiriciyi kullandığım bazı günler, sabah uyandığımda bile saçlarım düz görünüyor. O gün saçlarımı yıkamaya vaktim yoksa hafifçe bazı yerlerin üzerinden geçmem, istediğim düzlüğü elde etmek için yeterli oluyor.



Düzleştirici arayışındaysanız ve hangi ürünü alsam diye düşünüp, bir türlü karar veremiyorsanız; ürünü gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...