29 Kasım 2016 Salı

Çiçekli Bluz

Merhaba kış, merhaba soğuk, merhaba yağmurlar! Ben soğuk havayı sevmiyorum, hele yağmurda ıslanmayı sevenleri hiç anlamıyorum. Mecbur kalmasam yağmurlu günlerde dışarı bile çıkmam! Evdeyken yağmuru izlemek, ehh tamam ona diyecek lafım yok, tıkır tıkır cama vuruşu eşliğinde, kitap okuyup, sıcak bir şeyler içmeye kimse hayır demez sanırım.
Bu yaz bol bol elbise, etek giysem de; kışın genelde tercihim pantolonlar oluyor. Bu kez bir farklılık yapayım, uzun zamandır giymediğim deri eteğim ile bir kombin hazırlayayım dedim.

Çiçek desenleri ise biliyorsunuz her daim favorim. Bu fermuar detaylı, çiçekli bluzu Rosegal sitesinde buldum. Kalıpları biraz küçük, sipariş verirken bir beden büyük söylemenizi öneririm!








Hello winter, hello cold weather, hello rainy days! Actually, i really don't like the cold weather. Also i can't understand the people who like to get wet in rain! I don't go outside in a rainy day, if i don't have to do :)

I like to wear floral clothes no matter which season i'm in. So when i find that pretty, floral top on Rosegal and of course i bought it! It's a great piece, so chic and cute.

Top Rosegal Bluz,     Skirt Koton Etek,      Shoes Jessica Buurman Ayakkabı
Çanta Mango Bag,     Sunglasses Vogue Eyewear Gözlük

1 yorum:

Natassia dedi ki...

Love the floral top! And that skirt! :)

Looking pretty! :)

YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...