18 Eylül 2016 Pazar

Mavi, Çiçekli Elbise

İyi pazarlar!
Daha yaz sıcakları bitmeden, yine bir çiçekli, uzun elbise ile karşınızdayım :) Bu yaz ben doyamadım maksi elbiselere, nerede bulsam almadan duramadım. Hem rahatlar, hem de tek parça oluşları nedeni tatil bavullarının olmazsa olmazlarındanlar.
Ben bir mavi sever olarak pembe çiçeklerle bezeli bu elbiseyi pek sevdim. Kumaşı da fazla kırışmadığı için benden geçer not aldı! Bu arada elbise yine Zaful sitesinden.









Have a happy sunday!
I want to share my new look with the maxi, floral dress before the summer and hot, sunny days end. I like to wear maxi dresses especially on hot, summer days. They are so easy to wear and also they are so trendy and chic. You can find a lot of maxi dresses on Zaful but that dress is my new favourite!


Dress Zaful Elbise,     Shoes Ami Club Wear Ayakkabı,     Bag Ami Club Wear Çanta  

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...