20 Ağustos 2016 Cumartesi

Haber ve Başka Başka Şeyler!

Telefonunuz, bilgisayarınız en değerli varlığınız, internet ise en büyük dostunuz mu? Büyük ihtimalle benim gibi gözünüzü sosyal medya hesaplarıyla açıyorsunuz, yoksa yanılıyor muyum? Peki  internette daha eğlenceli vakit nasıl geçiririm diye düşünüyor musunuz? Eğer cevabınız evet ise; işte tam da bu noktada neotempo.com imdadımıza yetişiyor.


Birbirinden farklı kategorileri ile dolu dolu bir site. Gününüzün bir kısmını eğlenerek geçireceğinizi garanti ediyorum! Benim gibi eski bir dergi okuru iseniz hatırlarsanız, pek çok dergide ilginç ilginç testler, karakter analizleri olurdu. Çoğunun sonucunda ‘’ne alakası var’’, ‘’bu testte bir yanlışlık olmalı’’ desek de kimisinde de ‘’bak, şıp diye çıktı sonuç’’ derdik ama en önemlisi, sonuç ne çıkarsa çıksın, her testi de çözmeden geçmezdik. Neotempo’da aşk, psikoloji ve kişilik kategorilerinde yer alan, birbirinden farklı pek çok test ile çözün çözebildiğiniz kadar!

İnternette geçen vaktimizin bir kısmını da komik ve ilginç videolara harcıyoruz ama bu videolara denk gelmek için facebook’da bir arkadaşımızın paylaşım yapmasını beklemek neden? Neotempo’da birbirinden eğlenceli videoları bir arada bulabilirsiniz. Yüz ifadeleriyle emojilere benzeyen komik çocuklar ya da yazın tadını çıkaran birbirinden şirin köpeklere göz atabilirsiniz. Ben eğlenceli şeyleri seviyorum diye onları örnek gösterdim ama farklı pek çok kategoride video bulmak mümkün.
Sitede aynı zamanda gündem başlığı altında en yeni haberlere ulaşıp, siz de kendi düşüncelerinizi, yorum olarak ekleyebilirsiniz.


Peki sitede senin favorin ne diye soracak olursanız, kesinlikle fotoğraf bölümü derim. Birbirinden ilginç ve ilgi çekici konular ile dakikaların nasıl geçtiği anlaşılmıyor. Herkese keyifli okumalar :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...