21 Temmuz 2016 Perşembe

Desenli Tulum

Eskiden okul zamanlarımda, yaz tatilimin neredeyse yarısını Büyükada'da geçirirdim. İnanılmaz eğlenceli günler yaşadım. İlk bisiklete binmeyi öğrendiğim, mis gibi çam ve deniz havasına doyduğum, Ayayorgi tepesinden en güzel manzaralara daldığım yer. Adada benim için en önemli şey ise rahatlık. Hal böyle olunca geçenlerde paylaştığım postta giydiğim maksi elbisemin yanına bir de tulum ekledim. Zaful sitesinde tam yazlık, rahat mı rahat bir tulum buldum. Hem rengini, hem de bel ve paçasının lastikli oluşunu çok sevdim. İster topuklu ister düz ayakkabıyla, ben her ikisini de denedim :)









Do you like jumpsuits? Well,i do! They are so easy to wear, comfy and stylish, right? I found the perfect one on Zaful. It has great prints with cool spaghetti straps. You can wear it with your high heels or sandals. I did it both ways :)

Have a happy thursday!

Jumpsuit Zaful Tulum,      Wedges Ami Club Wear Ayakkabı,      Bag Carpisa Çanta

1 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

That jumpsuit is so gorgeous! I love that print so much.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...