19 Temmuz 2016 Salı

Cactus Printed T-shirt

Kaktüs sever misiniz? Benim küçükken yetiştirdiğim ilk bitki kaktüstü. Arkadaşım Derya bana minik bir parçasını vermişti ve saksıya ekince hemen tutup, git gide artmıştı. Daha sonra bakım işi babama devir oldu, kendisi evden bahçeye doğru yol aldı ama yine de ilk baktığım bitkidir kendisi :)
Yazarken bir anda ne hayallere daldım inanamazsınız, sanki dün gibi okul yıllarım. Aslında üzerinden yıllar geçti, kızım bile büyüyüp okullu oldu! Hayat ne çabuk geçiyor aslında, tam anlamıyla anlayamadan hatta bazı günleri harcayıp, tadını bile çıkaramadan.

Bir kaktüsten başlayıp nasıl buralara geldim bilmiyorum ama eğer sizde benim gibi kaktüs severseniz ve üzerimde de taşırım derseniz, sizlere Zaful sitesinden bulduğum bu t-shirt'ü öneririm. Tam yazlık, öyle değil mi?
Kendisini uzun zamandır giymediğim, balon kot eteğim ile kombinledim. Tatlı bir ikili oldular, ne dersiniz?








Do you like cactus? Well, i like it so much. A small cactus was my first plant. It was so nice to watch it how to grow.
When i see that cactus printed t-shirt on Zaful, i thought it's a great piece for summer. So fresh and cute, right? There is another color option too, don't forget to check it!

I wore it with a denim skirt and wedges. So summerish, cute and simple, yay!

T-shirt Zaful,       Shoes H&M Ayakkabı,     Bag Benetton Çanta

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...