5 Nisan 2016 Salı

Sabah Yürüyüşlerine Hazır Mıyız?

Herkese yeni haftadan merhaba :)
Geçtiğimiz hafta bahsettiğim yazıyı sonunda yazmaya fırsat bulabildim. Beni biliyorsunuz pek sporla alakalı bir insan değilim. Hele spor salonları hiç bana göre değil. Ama malum yaz gelmek üzere, ne yapsam da biraz şekle girsem diye düşünürken, bana en uygunu sabah yürüyüşleri diye düşünüp, attım kendimi parklara :)

Spor yaparken rahat kıyafetler giymek de bir o kadar önemli. Freddy spor markasının D.I.W.O. adını verip geliştirdiği teknolojik kumaş; hem spor yaparken vücuttaki teri attığımızda, sıcaklığı aynı tutarak, molalarda yaşanan ter soğumasını önlüyor, hem de yağmurda ıslanmıyormuş. Ben bana enerji versin diye pembe rengini seçtim ama Freddy mağazasında bu modelin pek çok renk ve desen seçeneği var.

Spor ayakkabılarım ise NewChic sitesinden. Aslında özellikle spor için düşünüp almamıştım, gündelik kombinlerimde kullanmayı düşünüyordum ama inanılmaz şekilde rahat olduğu için yürüyüş yaparken de giymeye karar verdim. Aynı modelin siyahını beğenmiştim ama numarası kalmadığı için beyazında karar kıldım. Bugün baktım stoklar yenilenmiş, acaba siyahını da mı alsam diye düşünmüyor değilim :)

Günlük su tüketimimiz de sağlıklı bir cilt ve vücut için çok önemli. Made by Fressko çift katlı cam şişeler, istediğim karışımı yapıp, sağlıklı bir şekilde tüketebilmem için son zamanlarda ki vazgeçilmezim. Bu kabın aynı zamanda süzgeç kısmı da var, dilerseniz üzerine kaynar su ekleyerek bitki çaylarınızı da demleyebilirsiniz. Ben genellikle su için kullanıyorum. Tarçin çubuğum evde kalmadığı için ben bugün içine nane, limon ve salatalık attım. Sizde damak tadınıza göre hazırlayabilirsiniz.








Hello from the new week :)
Do you like morning sports? Well, i'm not a fan of fitness or training but i like to walk so much. So i started to morning walks for preparing my body to summer :)

It's important to wear healthy and comfy clothes. I liked that new Freddy D.I.W.O. curve sweatshirt. It's breathable and water repellant.

I was looking for a stylish sneakers for my daily outfits and i found that white sneakers on Newchic. But when i wore it, i saw they are so comfy and i thought i can wear them while i'm walking in the morning!

Also water drinking is so important for our body and skin. I use Made by Fressko bottles for that. They are so healthy. You can use it for your water, tea or coffee. Check out their page for more details.


Sweatshirt Freddy,         Sneakers Newchic Ayakkabı,         Leggings Ebru Şallı Koton Sport Tayt


3 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

Such a great workout look! I love that pink sweater.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Makyaj Kelebegi dedi ki...

Tüm detaylar çok güzel ancak özellikle su şişesi daha ig'de gördüğümde dikkatimi çekmişti.Bayıldım be ona ♥

dlkgzr dedi ki...

bende bu güzel havaları fırsat bilip yürüyüşlerime başladım. çok güzel ve faydalı bir yazı olmuş sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...