13 Nisan 2016 Çarşamba

Question Mark

Hafta ortasından merhaba :)

İlgi çekici ve farklı bir çantaya kim hayır diyebilir! Ben kesinlikle diyemem. Bu soru işaretli çantayı Rosegal sitesinde bulunca, kaçırmadan aldım.

Siyah kot pantolonum ise Lovelywholesale sitesinden. Beli tayt gibi lastikli olduğu için inanılmaz rahat. Yalnız içi polarımsı bir malzeme ile kaplı, çok sıcak havalarda giyilmez. Ben sipariş verdiğimde havalar soğuktu. Malum yurt dışından ürünler biraz geç geliyor.

Son olarak beyaz gömleğim ise FashionMia sitesinden. Her kombine uyacak, kurtarıcı bir parça.

Siyah beyaz kombinimi toz pembe montumla biraz bahar moduna soktum! Hadi artık hafta sonu gelsin :)










Hello from the middle of the week :)

Who says no to an interesting bag. Well, i don't! When i found that question mark bag on Rosegal, i bought it as soon as possible before it sold out.

That black skinny pants is from Lovelywholesale. It's so comfy and chic. Also it's fleece inside.

I added some color to my black and white outfit with the powder pink jacket.


Pants Lovelywholesale Pantolon,        Bag Rosegal Çanta,          Shirt Fashion Mia Gömlek
Shoes Newchic Ayakkabı   

5 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Çok yakışmış güle güle giy ♥

dlkgzr dedi ki...

cantaya bayıldığımı söylemeye gerek var mı bilmem ama... BAYILDIMMMMMMMM ... bu arada siteden alışveriş nasıl oluyor yani sipariş teslimi?
sevgiler...

Marian dedi ki...

Beautiful look
Feliz happy Thursday ♥
http://addictforyou96.blogspot.com.es/
https://www.instagram.com/marian16ae/

rebeltakipte dedi ki...

soslu badem, merhaba, sipariş teslimi malesef biraz uzun sürebiliyor, ben alışveriş sepetimi onayladıktan sonra, paketin hazırlanması ve teslimi yaklaşık 1 ay sürdü:( ptt kargo ile paketim geldi, paketi yolladıklarında verilen tracking numara ile ptt'nin sitesi üzerinden gönderim takibi yapılıyor.

Unknown dedi ki...

Love this !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...