11 Şubat 2016 Perşembe

Lost Ink Ripped Jeans

Yırtık kotları seviyor musunuz? Ben bir kot sever olarak, pek tabi bayılarak giyiyorum. Gözüm hep yenilerini arıyor ve istediğim gibi bir tane buldum mu benden mutlusu olmuyor.
Lost Ink kış koleksiyonunda, adeta benim için üretilen hem yırtık hem de taşlı bir modele denk geldim ve elbette kaçırmadım. Modeli üste yapışmayan, boyfriend jeans diye nitelendirebileceğimiz bir genişlikte. Ben özellikle taşlarına vuruldum. Hem spor hem şık görünmek için ideal.

Kombinimi de uzun zamandır giymediğim yapay kürküm ile tamamladım. Aksesuar tutkum hep olmuştur. Yüzüklere kolyelere bayılıyorım ama son zamanlarda belki dikkatinizi çekmiştir saatlere düşkünlüğüm arttı. Yeni saatim ise Calister marka. Pek çok model içinden benim gönlüm metalik olana kaydı, severek kullanıyorum :)

Yüzüğüm ise daha önce bahsettiğim, el yapımı ürünler tasarlayan aksesuar markası Mino Creations sitesinden.










Do you like ripped jeans? I am a fan of them as a jeans lover! I can't say no to a new one :) I found that amazing ripped jeans on Lost Ink. It's a very cool piece. You can wear it as a sporty, party or casual style. It's a joker piece. I love the beautiful shiny stones, so chic.

I love to wear watches, especially the uniq one. I was looking for a silver watch and i found the perfect one on Calister. It's high quality and so chic. You can find amazing watches on Calister, don't forget to check the website.

My new ring is from Mino Creations which i told you about their amazing hand made accessories collection.

Jeans Lost Ink Kot,      Shoes Lovelywholesale Ayakkabı,        Clutch Fabrika Çanta
Watch Calister Saat,       Ring Mino Creations Yüzük   Sun glasses RayBan Gözlük

4 yorum:

darkolivee dedi ki...

ayy ceketine bayıldım ama, onu nerden aldığını yazmamışsın tatlım ;)

minimalissmo blog modowy dedi ki...

Greatlook. Beautiful colours (grey and pink fure) and amazing jeans. Lovely!

Moda Düşleri dedi ki...

Pantolonun detaylarına bayıldım :)

rebeltakipte dedi ki...

darkolivee; fashion71.net sitesinden ama alalı 1 yılı gecti hala satılıyor mu bilmiyorum :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...