26 Ocak 2016 Salı

Navy Coat

Yeni haftadan herkese merhaba,
Okullar yarı yıl tatiline girdi ve Buse ilk karnesini aldı. Oldukça zorlu ve aynı zamanda başarıp, okuduğunu gördükçe mutlulukla dolu bir yarı yılı atlattık. Buse okumayı söktü, yaşasın. Bu tatil 10 kitap okumayı planlıyoruz, bakalım :)

Geçtiğimiz gün, hava buz gibi ama güneşliyken, birden başlayan minik minik kar atışı eşliğinde çekilen fotoğraflarımla karşınızdayım. En sevdiğim renklerden mavi ve lacivert ile griyi kombinledim. Yeni lacivert kısa kabanım Pinkbasis sitesinden. Ceket gibi görünmesini ve kocaman ceplerini çok sevdim.

Mavi çiçekli bluzum ise Trendsgal sitesinden. Bir de oversize bir kaban aldım ki onu da çok yakında giyip paylaşmayı düşünüyorum :)

Gözlüklerim ise Adriana Lima Vogue koleksiyonundan. Bir mavi sever olarak bayıldım. Her mevsim severek takacağım!

Yeni saatim ise koleksiyonuma en son eklenenlerden. The time keepers saatler içinden hiç düşünmeden bunu seçtim. Nude kayışı ile pek çok kombine uyum sağlayacak bir aksesuar!











Hello from the new week,
It's mid-term break and my little daughter Buse received the first report card. She learned to write and reading, yay :)

It  was a sunny but so cold day and suddenly snowflake started to fall. These photos are from that day! I bought that amazing navy coat from Pinkbasis. It keeps me warm and also it is a chic and trendy piece for this season.

My floral top is from Trendsgal. I really like it, it's so cool. I bought an amazing oversized grey coat too and i will wear and share it soon.

My new watch is from The Time Keepers. I chose that classic brighton watch, nude belt and metallic details, perfect.

Top Trendgal Bluz,     Coat Pink Basis Kaban,       Watch The Time Keepers Saat
Pants Bershka Pantolon,      Boots Tally Weijl Bot,    Sunglasses Adriana Lima Vogue Gözlük

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...