27 Kasım 2015 Cuma

Kürklü Kahve Kaban

Herkese merhaba,

Havalar biraz serinleyince artık kışlık kazaklarımı da bir bir yerlerinden çıkarmaya başladım. Bu sezon sanırım favori rengim kahve, elim hep o tonlara gidiyor.
Kahve bot arayışıma çareyi de AmiClubWear sitesinde buldum. Hem dolgu topuklu olduğu için çok rahat, hem de sivri burunlu bir model olduğundan kaba görünmüyor, aksine pek şık.
Hazır kaban havası gelmişken yakası kürklü kahve kabanımı da çıkarıp, kombinimi tamamladım.

Fotoğrafları çekerken bu tontiş, sarı kedicik de beni yalnız bırakmayınca, onu da fotoğraflayıp kombin fotoğraflarının arasında ekledim tabi!

Şimdiden harika bir hafta sonu dilerim :)











Hi Y'all,

I think i started to like all shades of brown colour for this season because i want to buy just brown pieces lately! I found an amazing brown booties on AmiClubWear. They are so comfy and chic. I like it's design, it's pointed toe and faux suede. It's a perfect piece for Autumn and Winter.

While i was taking the photos, this cute cat didn't leave me alone so i took it's photos too share on my blog too! 

Have a great weekend :)

Sweater Koton Kazak,      Pants Gusto Pantolon,       Booties AmiClubWear Bot
Clutch Bershka Çanta       Sunnies Ralph Lauren Gözlük   Necklace AG d'sign Kolye


1 yorum:

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

Yine oldukça şık görünüyorsun. Bu arada doğum günün kutlu olsun ;)
Eğlenceli ve moda dolu bir pazar yazısı için yeni postuma göz atabilirsin ;)

http://modaperestt.blogspot.com.tr/2015/11/victorias-secret-fashion-show-2015-pink.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...