19 Temmuz 2015 Pazar

Bayram Gezgini

Tatil postları yayınlanmak için sıra beklerken ben dünden kareler ile karşınızdayım. Bayram tatiliniz nasıl geçti? Yazlık mekanlara mı atıınız kendinizi yoksa aile, akraba görüşmeleri ile mi geçirdiniz günleri? Biz tatilden daha yeni döndüğümüzden bu bayramı, geçtiğimiz bayram da olduğu gibi sevdiklerimiz ve ailemiz ile geçirdik.

Bayramı bir kenara bırakıp kombine gelecek olursak, yine son alışverişimden parçalar ile buradayım. Aslında üzerimde gördüğünüz kimonoyu tatil için düşünerek almıştım ama malesef kargo ben tatile çıktıktan bir gün sonra Türkiye'ye geldi, ehh bende madem tatili kaçırdım o zaman İstanbul'da giyeyim dedim :)
Siyah pantolon ve geometrik desenli kimonom Lovelywholesale sitesinden. Pantolon inanılmaz rahat ve ince, yazın pantolon giymek istiyorum ama sıcakta giyilmiyor diyenlere duyurulur!








I will share my vacation posts but first i want to share my latest outfit. It's eid al-fitr so we are on bairam holiday. A lot of people went to seaside and beaches for bairam, but we stayed in Istanbul and we have visited our family and relatives.

By the way if we focus on my outfit, i bought this kimono for my summer vacation but it came 1 day after i left Istanbul so when i turned back, i want to wear it as soon as possible :) My pants and kimono are from Lovelywholesale. If you want to wear pants on summer but you are complaining about it's keep you so hot, it's the right choice. It's so thin and chic, i love it.


Kimono Lovelywholesale,         Pants Lovelywholesale Pantolon,              Bag Nine West Çanta

1 yorum:

the creation of beauty is art. dedi ki...

That kimono is absolutely gorgeous! Loving this outfit.
the-creationofbeauty.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...