8 Nisan 2015 Çarşamba

White Coat

Bahar aylarındayız ama bu hafta adeta kışın soğuk günlerini yaşıyoruz. Ben yine kabanlarıma, botlarıma geri döndüm!
Yeni TB Dress çantamı aslında sıcak bahar ve yaz günlerini düşünerek almıştım ama beyaz kabanımla da fena durmadı hani! Yakından inceleme fırsatı bulduğum koleksiyonlardan haberdar olmak için beni tüm sosyal medya hesaplarımda ''rebeltakipte'' adı ile bulabilirsiniz.

Bu aralar sürekli koşturma halinde olduğumdan bloga fazla vakit ayıramıyorum. Haftaya daha çalışkan olmayı umut ediyorum :)








I was looking for a cream coloured bag for a long time and i found the perfect one on TB Dress. It's fancy and i like it's golden details.
The weather is still cold in Istanbul so i still wear booties and coats! I love white coat and cream bag together!

I was busy and i was sick since last week so i couldn't update my blog for a while. I hope i will share more posts on next week :)

Coat Jessica Buurman Kaban, Bag TB Dress Çanta, Boots Modagram Bot
Top Fashion71 T-shirt, Jeans Zara Jeggings, Sunnies RayBan Güneş Gözlüğü            

1 yorum:

Bisma Rauf dedi ki...

Love ur coat!

Check out my new post Here!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...