13 Nisan 2015 Pazartesi

Gold Glitter Heels

Bu sezon özellikle ayakkabılarda gözüm hep parıltılara gidiyor. Sneaker ya da topuklu fark etmez, hep bir ışıl ışıl parlayanlara takılıp kalıyorum.
Gözüme kestirdiğim en parıltılı ayakkabıyı Lovelywholesale sitesinde bulup dolabıma ekledim. Altın sarısından başlayıp giderek koyulaşan rengini de çok sevdim. Gün içinde kullanımdan çok akşama uygun olsalarda ben jeanlerle bu ayakkabıları her daim giyerim diye düşünüyorum :)

Dantel eteğim ise yine TB Dress sitesinden aldığım ve dolabıma yeni eklenen parçalardan. Belinin lastikli oluşunu çok sevdim, pek rahat.

Herkese iyi haftalar.






I was looking for a glitter heels for a while and i found the perfect one on Lovelywholesale. I love it's tone ( gold glitter to black glitter) also it's comfy for a high heel! Glitters are often only considered appropriate for nighttime activities. However, I’m a firm believer that you can't always reserve your razzle-dazzle moments until after the sun goes down.
I will pair them with jeans or floral dress for daily look!

By the way i bought this amazing lace skirt from TB Dress. It's so chic and a life saviour for my wardrobe.

Have a great week <3

Top Gusto Bluz, Skirt TB Dress Etek, Heels Lovelywholesale Ayakkabı




1 yorum:

Hayatimakyajla dedi ki...

Harika olmuş ayakkabına bayıldımmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...