2 Şubat 2015 Pazartesi

Mavi Kaban

Yağmurlu bir İstanbul sabahından herkese günaydın <3

Hava karanlık ve kasvetli olunca ruhu bunalanlardansanız, böyle günleri renkli parçalar ile canlandırabilirsiniz:) Eskiden renkli kabanları bulmak zordu ama şimdi her renk her modele ulaşmak, özellikle de online alışveriş sayesinde çok kolay. Mavi her zaman en sevdiğim renklerden olmuştur, bu kabanı da Lovelywholesale sitesinde görünce benim olmalısın dedim.

Gri, siyah üst ise sıklıkla alışveriş yaptığım TB Dress sitesinden, özellikle siyah deri yaka kısmını çok sevdim. Her kombine uyacak, bugün ne giysem derdine düştüğümüzde kurtarıcı olabilecek bir parça :)

İyi Haftalar!












Hello everyone! Let's get this week started with a new outfit :)

I love to wear colourful clothes especially on a dark and rainy day. It makes me feel more energetic. It's so easy to find a coloured coat especially at online shopping sites. I bought my new blue coat from Lovelywholesale. It keeps me warm and it's so chic.

My new black and grey top is from TB Dress. I love it's leather neck and it's a joker piece because you can match it with a lot of outfits.

Have a great week!

Üst TB Dress Top, Kaban Lovelywholesale Coat, Bot Jessica Buurman Boots
Kolye Oasap Necklace, Çanta Mango Bag, Scarf Gusto Şal

6 yorum:

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

kabanın rengi harika canım :)

Melislicious dedi ki...

ayyyyyyy bu nasıl güzel bir mavi nasıl güzel bir kaban gözümü alamıyorum bu renkten! botlarına da bayıldım:)))

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Renk tam bir aşk :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

rengini çok sevdim, saçlarına çok yakışmış :)

Aycan ve Emine dedi ki...

Ben şu aralar asker yeşili, kahve ve kreme taktım ancak benim için tam yaz rengi olacak sanırım bu mavi :) Güle güle giy ^^

sena zeyrek dedi ki...

Çok tatlı olmuşsun,mavi kabanlara bende bayılıyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...