22 Aralık 2014 Pazartesi

Yeşil Kaban

Bu kışı renkli geçiriyorum demiştim, öyle değil mi :) Renk renk kabanlara doyamıyorum, hatta pek tecih etmediğim renkler bile gözüme güzel görünüyor. Sanırım kendimi hiç bu kadar yeşil görmemiştim (her ne kadar fotoğraflarda sarı gibi çıkmış olsa da aslında kabanım açık yeşil!). Daha önce benzer bir modelini Olivia Palermo'da görüp çok beğenmiştim, Fashion 71 sitesinde bu yeşil kabanı görünce kaçırmadım tabi.
Hala canlı renklerden kaçınıyorsanız mutlaka şans verin derim, renklerin verdiği canlılık hissini, pozitif enerjiyi çok seveceksiniz :)

Herkese bol renkli, iyi bir hafta dilerim!









Did i mention that, i love colourful clothes especially on this winter, ops yes i did :) I can't say no to a new bold colour coat. When i saw a very similar green coat on Oliva Palermo, i loved it, so when i found this stylish coat on Fashion 71 , i didn't miss it and i added it to the shopping basket! If you are staying away from the bold colours please give them a chance, i'm sure you will love the positive energy which they will give to you :)

Have a colouful and amazing week!

Kaban/Coat: Fashion 71              Top/T-shirt: Fabrika                Pantolon/Pants: Gusto
Çanta/Bag: Jessica Buurman              Boots/Ayakkabı: Modagram

5 yorum:

Melislicious dedi ki...

cnm benim de görüp de çooook beğendiğim kabandan almışsın:)))) gerçekten çoook yakışmış sana, yeşille birlikte harika kombinlemişsin!!! göründüğünden de güzel durmuş kaban sende, güzel günlerde giy:)))

Bisma Rauf dedi ki...

Love ur coat!

Check out my new post Here!!!

YelkenStore dedi ki...

Kabanınız ve o pantolon çok hoş olmuş :)

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

rengi harikaa !! keyifle kullan :)

Beauty Unearthly dedi ki...

You look so classy. Love the coat and bag! Have a great day!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...