8 Ekim 2014 Çarşamba

Yeni Sezona Hazır Mısınız?

İstanbul'da düzenlenecek moda rüzgarına kapılmaya hazır mısınız? Evet, tabi ki 13-18 Ekim arası Karaköy Antrepo'da düzenlenecek ve İlkbahar 2015 koleksiyonlarını seyre dalacağımız İstanbul Fashion Week'ten bahsediyorum.


Bu sezon moda haftası için kombinlerimi çok önceden hazırladım! Yeni sezonda dolabıma neler katmalıyım, hangi renklere yoğunlaşmalıyım diye araştırıp, soluğu Follow up Fashion ile Gusto mağazasında aldım.
Pek çok seçenek içinde kaybolup, mağazada saatler geçirdikten sonra favoriler seçildi ve ta taa, moda haftası için hazırız.


Sizde yeni sezona dolabınızı hazırlamak niyetindeyseniz, yelekler pek moda nasıl giysem, deri etek alacağım ama nasıl kombinlesem derdindeyseniz, çözümlerimiz İstanbul Fashion Week boyunca, kendi stilimize göre, Follow up Fashion ve benim blogumda olacak. Pazartesi'den itibaren gözünüz stil postları için bloglarımızda ve anlık takipler için instagram hesaplarımızda olsun!


3 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Love the collection of amazing looks!

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Bu sezon siyah ağırlıklı olmasına çooook seviniyorum :)

fashionsbit dedi ki...

sabırsızlıkla bekliyoruz tatlım paylasimlarını...

fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || twitter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...