7 Ekim 2014 Salı

Yeni NARCISO Eau de Parfum


Sizde benim gibi parfümlerini mevsimlere göre seçenlerden misiniz? Eğer sonbahar/kış sezonuna yeni bir parfüm deneyimi ile girmek niyetindeyseniz, bu yazıyı dikkatle okuyun. Narciso Rodriguez for her parfümünden sonra uzun bir ara verdiği koku dünyasına yepyeni Narciso parfümü ile yeniden merhaba diyor. Bu ay yani  Ekim 2014'de satışa sunulacak olan Narciso EDP'yi geçtiğimiz ay deneyimleme şansı buldum ve kendisi benim için bu sezonun vazgeçilmezlerinden oldu bile.



Sezonun hit parfümlerinin başında gelecek olan Narciso parfüm, ünlü tasarımcı Narciso Rodriguez'in koleksiyonlarında ki tasarımları gibi sade ama şık, kendinden emin ve feminen kadınlar için.
Kalıcı, baştan çıkarıcı ve cazibeli bir koku yaratan Narciso, aynı zamanda parfümün beyaz, küp şişe tasarımı ile de bizleri büyülüyor. Yeni bir parfüm arayışındaysanız, gül ile misk notalarından oluşan Narciso parfümü mutlaka deneyin derim!


Narciso parfüm fiyatı;

Narciso 50 ml: 290 TL
Narciso 90 ml: 373 TL

3 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Great review sweetheart...Thx for sharing..:-) xx

gooogoook dedi ki...

Ben de merak ettim doğrusu, parfüm tasarımıyla da dikkat çekici..

gooogoook dedi ki...

Ben de merak ettim doğrusu, parfüm tasarımıyla da dikkat çekici..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...