28 Ekim 2014 Salı

Sensai Salon Bakım Deneyimi

Geçtiğimiz günlerde düzenlenen özel bir davette, Arcon Kozmetik ailesinin yepyeni bakım serisi ile tanışmak için Bioritm Institute Erenköy'deydim. Leziz kahvaltı sofrasına eşlik eden hoş sohbet sonrası Türkiye'de ilk defa Bioritm Institute'te yer alan SENSAI Salon bakım ritüeli ve ürünlerini keşfe daldık.



SENSAI ile Koishimaru İpeği
Bir zamanlar özel olarak sadece krallık ailesi için saklanan ve özgün bir lif olan Koishimaru ipeği, Sensai'nin ipeksi bir ten vaadini gerçekleştiriyor. Koishimaru maddesi cilt hücrelerindeki hyaloronic acid üretimini harekete geçirerek cildi besler ve nemlendirir.



İpek kelimesi bizlere zaten yumuşaklığı ve pürüzsüzlüğü çağırıştırıyor, öyle değil mi.? Ürünler ile ilgili anlatım bitince, iyice artan merakım sonrası içeriğinde ipek lifleri olan Sensai Salon ürünlerini ilk deneyen ben oldum. Cilt bakım ürünlerinde devamlılık çok önemli, belirli bir süre kullanmadan netice almak ya da bir kanıya varmak doğru değil ama daha tek kullanımda fark yaratması inanılmaz. Bakım sonrası cildim yumuşacık oldu, makyaj bile yapmak istemedim, fotoğraflarda da göreceğiniz üzere :)
Kokusunu da çok beğendim, ne ağır bir parfüm kokusu var ne de öyle çok fresh limon kokusu, kendine has temizlik hissi yaratan hoş bir kokusu var, ben bu seriyi çok sevdim. Eğer sizde bu ürünleri denemek isterseniz kendinizi bu işe uzun yıllarını vermiş Bioritm Institute ailesine bırakabilirsiniz.


Detaylı bilgi için http://www.bioritm.com.tr/ adresine göz atmayı unutmayın!

2 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Beautiful post, really interesting!

MBF dedi ki...

Love Sensai. Look at all the colours. Thanks for posting this and feel free to drop by me too anytime.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...