26 Eylül 2014 Cuma

Çiçeklendim!

Son zamanlarda yine siyah ve beyaza takılmış durumdayım ama bir sonraki kombinim bol renkli olacak merak etmeyin! Yeni TB Dress çiçekli kolyemi yine kolları çiçek detaylı beyaz bluzum ile kombinledim. Minik topuklu ayakkabılarım ise gün boyu ayakta duracağım zamanların kurtarıcısı.

Herkese şimdiden iyi hafta sonları <3






Lately i'm obsessed with the black&white outfits but i promise my new outfits will be so colourful,yay! I wore my new TB Dress flowers necklace with the flower detailed top. My kitten heels are my savior for the long  and busy days.

Have a great weekend <3

Top: Oasap           Pants: Gusto         Bag: Fabrika        
 Necklace: TB Dress       Shoes: Jessica Buurman

8 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Wow! You look so pretty!!!
Have a great weekend!!!

Bisma Rauf dedi ki...

Elegant outfit!

Check out my new post Here!!!

Unknown dedi ki...

Çok çok yakışmış, bluze bayıldım.:)

Zeugma dedi ki...

Siyah-beyazın göz alıcı uyumu. Harika bir kombin.
Kilonu koruyor olman beni çok sevindiriyor. İzninle bir kez daha tebrik ediyorum rebel..

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

her geçen gün daha da zayıflıyorsun rebelcim :) harika :)

Joana TheBlondeLion dedi ki...

I looooove your blouse! Great look!

Kisses ♥ Joana
TheBlondeLion

I would love, if you could vote for me here (TheBlondeLion at the bottom) :)

Melislicious dedi ki...

cnm çiçekli bluzun ve siyah pantolonunla çok zarif çok asil görünüyorsun! çok yakışmışşş, mekanla uyumun da harika:)))

Unknown dedi ki...

you look great. i love the necklace and shirt :)

www.simplymee89.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...