19 Haziran 2014 Perşembe

Son Zamanlarda Ben...

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba :)

Üzerime yaz rehaveti mi çöktü ne oldu bilmiyorum, bu aralar internet ile tek alakam instagram üzerinden. Son günlerde fotoğraf çekimine de vakit bulamayınca ister istemez blog biraz boş kaldı :(
O nedenle en iyisi son zamanlarda neler yapıyorum, hepsini bir araya toparlayayım dedim! Geçtiğimiz hafta cumartesi kızımın anaokulu gösterisi vardı. Sanırım ben ondan daha heyecanlıydım. 3 farklı dans ve şarkılar, şiirler hazırlamışlardı, büyük bir mutluluk ve gururla izledim doğrusu :) Bebeklik günleri bir türlü geçmezken şimdi günler su gibi akıp geçiyor, 16 Temmuz'da artık 5 yaşında olacak kızım.


Tatile gitmemize daha var ama ben hazırlıklara şimdiden başladım. Eksikler yavaş yavaş tamamlanıyor, denize girip yılın tüm stresini suya atmaya kimin ihtiyacı yok ki! Düşüncesi bile insanı mutlu etmeye yetiyor :) Yeni bikinim ise Triangl sitesinden. Renk seçenekleri arasında kaybolsam da son anda bu yeşile vuruldum. Pek tercih ettiğim bir renk olmasa da kendimi bronz tenle hayal edip yeşile karar verdim. Bikini altları pek minik olduğundan ben farklı bir alt ile kombinlemeyi düşünüyorum :)


Note Cosmetic ürünlerini merak edip denemek istiyordum, bu hafta deneme fırsatı buldum ve pek çok ürünü çoktan günlük makyaj çantama ekledim. Özellikle benim favorilerim liquid concelear ve rujlar oldu. Daha detaylı bir post yakında blogda olacak.


Son zamanlarda bir aksesuar tutkusu başladı, sonu gelmiyor. Özellikle taşlı kolye gördüm mü kaçırmaz oldum, bunlar dağın görününen yüzü :)

8 yorum:

Beauty Unearthly dedi ki...

Beautiful post, really interesting!
Great items!

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Minik kizinin guzelligi masallah :*
Bikinin sahaneee rengine bitti ve hep o gordugunuzun disinda bu model daha cok hosuma gitti :)
Ah takilar kotona gidicem iki uc tlye neler var buldukca bende kapiyorum ama gel gor ki disari cikarken takmak aklima gelmyor :-D

darkolivee dedi ki...

Ayy kolyeler beni benden aldı:)
harikaaa
kızına da kocaman bir maşallah Ege ile aynı yaştalar 1 ay büyük

ahh zaman nasıl hızlı akıyor, kocaman oldular :)
Allah geçmez gün vermesin, sağlıklı sıhatli huzurla büyüsünler

Ebrushka Blog dedi ki...

tatil çabuk gelsinnn :)

fashionsbit dedi ki...

Masallah kızına ya cok sevimli! Bikiniyi cok begendim ben, sacinin rengine de yanık tenine de cok guzel uyacak bnce:) gule gule kullan canım!

fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

Melislicious dedi ki...

Ayyy cnm maaşallah 5 yaşında mı kızın? Nasıl çıtır bir annesin:P
Triangle bikinilere ben de taktım bu aralar cidden süperler... renk seçimini de çok sevdim:))) güzel günlerde giy:P

Harija dedi ki...

Love it and thank you so much for your lovely thoughts on my past post!!
Deeply appreciate it ;)
My Lyfe ; My Story
@MyLyfeMyStory
@MyLyfeMyStoryBlog

halfwhiteboy dedi ki...

how adorable is your little girl!

halfwhiteboy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...