11 Haziran 2014 Çarşamba

Davet - Rowenta Respectissim 7/7

Yaklaşık 2 hafta önce Rowenta ile oldukça eğlenceli bir davetteydim. Kuruçeşme La Mancha'da kahvaltı ile başlayan sabahımız, yepyeni Rowenta saç şekillendirici ürünleri ile renklendi.
Benim saç düzleştiriciler ile pek aram yoktu doğrusu, blogdan da gördüğünüz kadarı ile ben daha çok maşa tercih ediyorum saçlarım için ama son postlara göz atma şansınız olduysa saçlarımı düz kullandığımı görmüşsünüzdür :)
Yeni Rowenta Respectissim 7/7 saçları yakmadan 170 derece ısıda 200 dereceden fazla ısı verilmiş gibi düzleştirme sağlıyor. Tabi bu benim kadar kıvırcık saçlı olmayanlar için, ben 200 derece ile saçlarımı düzleştiriyorum, son bir haftadır kullanıyorum ve çok memnunum. Saçları sönük değil dolgun düzleştirmesi en çok hoşuma giden özelliği, tabi düzleştirmenin yanı sıra bukle yapmak için de kullanılıyor!

Davete gelecek olursak bizler için oldukça eğlenceli bir gün planlanmıştı. Haftanın günlerine göre saç modelleri belirlenmişti, bizde bize uygun olan modeli seçip o günün kadını olduk. Önce Rowenta ürünleri ile saçlarımız şekillendirildi, sonra makyajımız uygulandı ve arkasından fotoğraf çekimine geçtik.
Hafta sonu başlamadan eğlenen, konsere giden, saçları da bozulmadan ona eşlik edebilecek olan cuma kadınını seçtim ben. Gelin önce fotoğraflar eşliğinde hazırlık aşamasına sonrasında da fotoğraf çekiminin sonucuna bakalım :)

Bu eğlenceli etkinlik için emeği geçen herkese teşekkürler.




3 yorum:

Simona dedi ki...

Wow! You look so pretty :)

Beauty Unearthly dedi ki...

Great post dear...lovely pics..:-)

Lima che dedi ki...

Wow lucky you!!
You did a great job!
Check out my new post <3
Love, Lima xoxo

www.limaswardrobe.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...