2 Mayıs 2014 Cuma

Kırmızı Ayakkabılar

Bu ayakkabıları gördüğümden beri benim olmasını bekliyordum. Ayakta da fotoğrafta durduğu kadar güzel durduğunu görünce çok sevindim tabi. Online alışverişlerde özellikle ayakkabı alırken insan çekiniyor, kalıpları modele göre değiştiğinden kimisi numarasına göre büyük ya da küçük olabiliyor, bu ayakkabılar ayağıma tam oldu :) Ayakkabılar daha önce burada yazdığım LovelyShoes sitesinden. Hatırlarsanız kendisi wishlist'deydi!

Havalar ise bir güneşli, bir yağmurlu, bir serin, yine böyle ne giysem bilemediğim karanlık bir günde kırmızılarla günümü aydınlatayım dedim ve Oasap kısa kırmızı kabanımı ve dudaklı gömleğimi de üzerime geçirdim. Aslında kırmızı tercih ettiğim renklerin başında gelmese de, nasıl oldu da bir anda böyle kırmızılara büründüm bilmiyorum :)









I was wishing to have these beauty red shoes since i saw them. Finally i have received and i wore them. They are even better than they look on photos, i'm so glad to have them. I was afraid of the shoes about the size but it fitted perfectly, yay :) These shoes which are on my wishlist at this post , they are from LovelyShoes.

The weather can be cold, rainy and sunny in one day so when i woke up, the weather was cold, dark and cloudly so i wore my Oasap red coat and lips printed shirt for shine in the darkness :)


Shirt: Asos     Coat: Oasap        Clutch: Tiny Deal      Shoes: LovelyShoes
   Jeans: Bershka       Earrings: Jessica Buurman

15 yorum:

Unknown dedi ki...

ayakkabı numarasını nasıl tercih ettin? yani 38 giyiyorsan aynı numaranı mı sipariş ettin yoksa 1 numara buyuk/kucuk mu istedin?

rebeltakipte dedi ki...

38 giyiyorum ve Amerika ile İngiltere siparişlerimde 38 alıyorum ama Çin sitelerinde ki ayakkabılar genellikle Zara'da ki ayakkabılar ile aynı kalıplarda, onun için oralardan 39 alıyorum :)

Adsız dedi ki...

Çok şirinmiş bunlar yaa, şeker gibiler:) Güle güle güzel günlerde giy canım .

Unknown dedi ki...

bu siparisinde de 39 mu siparis verdin? ben de senin wish listten gorup siparis verecektim ancak cekindim numara konusunda :) bu yuzden emin olmak istiyorum..
guzel gunlerde kullan bu arada.. :)

rebeltakipte dedi ki...

Elvan Özen, çok teşekkürler <3

TheHellokittyblog, çok teşekkür ederim bu arada evet 39 sipariş verdim :) numaralar konusunda bende çoğu kez kararsız kaldığımdan çok iyi anlıyorum :)

mm dedi ki...

oyş şeker gibiler :)

darkolivee dedi ki...

aa ne tatlıymış...

viva dedi ki...

Cok tatli gözüküyor, güle güle kullan :)

Unknown dedi ki...

canııımmmmmm kırmızıı çok yakışmışşş bayıldım ceketine :)

Hayatimakyajla dedi ki...

kuzi çok güzel ayakkabılara bayıldım

Unknown dedi ki...

Ay ne tatlı bi ayakkabı bu böyleee clutch ile çok sevdimm :)

BÜTÜ dedi ki...

çok tatlı güle güle kullan tatlım :)

Followupfashion dedi ki...

Ayakkabılar çok şık, çok yakışmış. Ben de istiyorum=)

http://followupfashion.blogspot.com.tr/

fashionsbit dedi ki...

Canim kirmizilar yakismis, dudakli gomlegi de begendim ayakkabilari da:)
http://fashionsbit.blogspot.com.tr
http://instagram.com/fashionsbit#

Beauty Unearthly dedi ki...

You look gorgeous, Love the colors, accessories.. everything about this look!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...