21 Mayıs 2014 Çarşamba

Avon Naturals ile Bahar Kokusu Teninizde!

Eğer henüz görüp denemediyseniz, sizleri bir süredir kullandığım yeni Avon Naturals serisi ile tanıştırmak isterim. Adından da anlaşılacağı üzeri doğa severlere hitap eden bu seriden, benim kullandıklarım zambak, gardenya ve papatya özlü olanlar. Çiçek kokuları bahar ve yaz aylarına çok yakışıyor, hele zambak mis gibi.


Natutals Body Care zambak ve gardenya ferah kokusu ile bağımlılık yaratıyor. Duş jeli, vücut spreyi ve kremden oluşan set son zamanlarda favorim. Özellikle duş jelinden çok memnunum. Sizde hafif çiçek kokularını seviyor ve bahar gibi kokmak istiyorsanız bir göz atın derim :)


Avon Naturals papatya ve aloe özlü şampuan ve saç bakım kremi ise özellikle yıpranmış saçlara özel bir seri. Yaza saçları hazırlamak, benim ki gibi boya ve maşadan kuruyan saçları kendine getirmek için birebir. Ben özellikle saç kreminden çok memnun kaldım. Papatya kokusunu da çok sevdim.



Hazır yaz aylarına yaklaşmışken vücut ve saç bakımında yenilik arayanlara yardımcı olabilmişimdir umarım :)

3 yorum:

Moscow Blogger dedi ki...

Cool!
http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

Unknown dedi ki...

They look great products!!
Kisses
Fashion Avenue
http://fashionavenueabc.blogspot.de/

Mia Wallace dedi ki...

avonun gardenyasına bayılıyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...