10 Şubat 2014 Pazartesi

Stil Zoom: Gençlik Ateşi

Bugün bloga genç isimlerden birini konuk ediyorum, belki pek çoğunuz tanımıyorsunuz ama ben kızım nedeni ile Disney Channel izlediğimden, Zendaya Coleman'ı da yakından tanıyorum :) Henüz 18 yaşına bile girmemiş olan, 1 Eylül 1996 doğumlu Zendaya, son zamanlarda renkli stili ile içimi açtığından pazartesiye canlı bir şekilde başlayalım istedim.

Shake it up (Haydi Çalkala) dizisinde Rocky rolü ile ekranlarda karşımıza çıkan eğlenceli kızımızın son günlerdeki seçimlerine yakından göz atalım bakalım! Renkleri birbirine karıştırmaktan korkmayan bunun yanı sıra baştan ayağa tek renge de bürünebilen kızımız karşınızda :)







5 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Benim için fazla renkli bazı seçimleriiii özellikle ilk resimde ;)

Ladies Casual Dresses dedi ki...

Wow! You're so gorgeous and the collection is awesome. :)

Beauty Unearthly dedi ki...

Great post!have a nice week, dear
xoxo

Nilgün Komar dedi ki...

ilk dört harika yaşını ve enerjisini yansıtıyor
ama son iki çok yaşlı ve ruhsuz bence :)

Beauty Follower dedi ki...

Such a fashionable young lady!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...