20 Şubat 2014 Perşembe

Son Zamanlarda Ben...

Bu ayın başlarında Balparmak ile denize nazır The Grand Tarabya Otel'de yepyeni ürün serileri Apitera'yı yakından tanımak için buluştuk. Balparmak çalışanlarının sıcak ev sahipliğine, detoks ve sağlıklı yaşam uzmanı Gül Kaynak'ın keyifli sohbeti eklenince vakit nasıl geçti anlamadık. Gün sonunda bizler için cilt bakımı sürprizleri vardı, manzaraya karşı bakımdan güzel ne olabilir ki :)


4 yeni üründen oluşan Apitera serisi her yaşa hitap eden çeşitleri ile benim şimdiden vazgeçilmezim oldu. Her sabah limon, 1 tatlı kaşığı Apitera arı sütlü bal ve zencefili ılık suya karıştırıp içerek başlıyorum güne. Sadece eczanelerde satılan bu ürünlerin içeriği tamamen doğal, bu nedenle bozulmamaları içinde buzdolaplarında satılıyorlar ve eve getirir getirmez aynı şekilde buzdolabında saklanması gerekiyor. Ürünlerin kullanım miktarları ve detaylar Apitera ürünlerinin üzerinde bulunuyor, aynı zamanda buraya tıklayarak ürünler hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.


Geçtiğimiz günlerde Sefahathane'de düzenlenen Yves Rocher partisindeydim. O geceye özel kokteyllerimiz Cemal Hünal'ın ellerindendi :)




Son olarak Buse ile kapanışı yapayım. Dün kızımın anaokulunda kostüm partisi vardı, büyük bir heyecanla hazırlanan kızım da sihirli peri oldu :)


Anlık paylaşımlarımı takip etmek isterseniz Instagram hesabımı izlemeye almayı unutmayın!

2 yorum:

Ebrushka Blog dedi ki...

Ay ay minik peri tam peri olmuş :) maşallah...

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Apitera propolisli olanı bende her gün bir çay kaşığı yiyorum ve maşallah diemek lazım bu kış nerdeyse hiç hasta olmadım. Gerçekten bağışıklığı inanılmaz kuvvetlendiriyor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...