16 Eylül 2013 Pazartesi

Gözüme Takılanlar

Benim sonbahara en çok yakıştırdığım renklerin başında moda olsun olmasın sarı ve askeri yeşil geliyor. Her yıl mutlaka o renklerde yeni bir parça dolabıma ekleniyor. Son zamanlarda kolsuz askeri yeşil yelek arayışı içindeydim, sanırım aradığımı buldum. Sarı trench coat ise şirinliği ile beni benden aldı.

 I love autumn colors and my favourite colors are yellow and military green. I was looking for a military green vest and i think i have found it on Stylishplus. This yellow trench coat is so cute and i want to have it soon.

Pembe ceket ve Paris Hilton'un da giymiş olduğu bu elbise birbiri ile ne kadar da uyumlu değil mi :)


Pink blazer and Paris Hilton's flower dress are great match, aren't they?

4 yorum:

gooogoook dedi ki...

Seçimler çok güzel, blazer ayrıca hoşuma gitti.

rebeltakipte dedi ki...

gooogoook, rengini beğendim ben en çok, çok tatlı bir pembe :)

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Harika şeyler takılmış yine gözüneeeee ki seçimler çok hoş :)

Followupfashion dedi ki...

Bayıldım, çok şıklar;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...