21 Ağustos 2013 Çarşamba

Dökülen Saçları Geri Kazanmanın Yolu: Kerastase Densifique

Kérastase, saç söz konusu olduğunda akla gelen önemli bir marka, bu nedenle ''Mucizelere inanır mısınız?'' sloganı ile geçtiğimiz aylarda çıkarttıkları ürünlerini denemek için çok düşünmem gerekmedi, çünkü gerçekten bir mucizeye ihtiyacım var!


Uzun zamandır takip edenler bilir, saç dökülmesi ile başım dertte, daha doğrusu dökülen saçlarımı geri kazanmada. Bu konuda denemediğim ürün kalmadı sanırım, serumlar, şampuanlar ama tam istediğim sonuca ulaşamadım, artık saç derim görünmeye başladı, bu denli bir dökülme söz konusu.

3 ayda 1700 yeni saç teli elde etmeye yardımcı olan Kérastase Densifique, benim gibi bu dertle baş etmeye çalışanlar için gerçekten de bir mucize sunuyor. Bu süre zarfında ürünü düzenli bir şekilde kullanmak gerekiyor tabi.
Öncelikle ben kendi deneyimimden bahsetmek istiyorum, sosyal medya hesaplarımdan takip edenler zaten biliyor, yaklaşık 1 aydır Kérastase Densifique serumları kullanıyorum. Sürekli nasıl sonuçlar aldığıma dair sorular geliyor, bende en iyisi blogda uzun uzun yazayım, hem merak edenlere hem de bilmeyenlere bahsedeyim istedim.


Öncelikle yeni saç tellerine kavuşmak için bahsettiğim gibi en az 3 aylık bir kullanım gerekiyor, o nedenle 1 aylık kullanımım sonunda çıkan yeni saçlar göremedim ya da fark edebileceğim boyutta değiller. Her gün bir serumu yarısı sabah, yarısı akşam olmak üzere kullanmak gerekiyor, sanırım bu süre boyunca 2 ya da 3 kez günün yoğunluğundan atlamış olabilirim. 1 ayın sonunda benim gözle görülür aldığım sonuç, kesinlikle saç tellerimin kalınlaşması oldu. Saçlarım çok ince telli, bir de üzerine kıvırcık oluşu nedeni ile saç kremi de sürsem tararken mutlaka pek çok saç teli kaybediyorum. Özellikle son bir haftadır bu miktar azaldı, saç tellerim biraz daha sağlamlaştı sanırım. Saçlarım eskiye nazaran daha hacimli görünüyor ama daha fazlası için daha uzun kullanım gerekiyor. 


Ürünü daha iyi anlamanız, Densifique nedir, nasıl bir süreçten geçiyor saçlarımız anlamak için size detaylı bilgileri de ekliyorum, sormak istediğiniz bir soru olursa, mutlaka yazın. 

Kök hücreler üzerinde süren 24 yıllık araştırmanın sonucunda üretilen DENSIFIQUE, saç yoğunluğunu ortaya çıkarmak ve saç sermayesinde önemli bir artış sağlamak için yaratılan Kerastase’ın ilk profesyonel saç bakım ürünüdür.
Saç, ömrü hayatımız boyunca devam eden döngüler şeklinde karakterize edilir. Her bir saç aktif durumdan dinlenme (bekleme) durumuna ard arda geçer. Büyürler, dökülürler, tekrarlayan şekilde yeniden büyürler ve yeniden dökülürler. 3 ana evreden oluştuğu bilinen saçın yaşam döngüsünde 4. Fazın varlığı keşfedildi: Uyku Evresi.

Bu evrede saç kökleri adeta uyku halindedir ve hayat kaynağı olarak bilinen kök hücrelerin yenileyici gücüyle yeni saç üretimine hazırlanır. Hormonal etkiler, stres, çevresel faktörler gibi nedenlerle hassas ortamları bozulabilen kök hücrelerin işlevleri yavaşlayabilir. Bu durumda uyku evresi uzar ve saç yoğunluğu azalma gösterir.

İşte bu yüzden, saçın yenilenme potansiyelini arttırmak için, kök hücreleri, kök hücre ortamını ve üstün yenileyici güçlerini korumak gerekir. L’Oréal’in patentli molekülü Stemoxydine® ile kök hücrelerin işlevlerini en iyi şekilde yapabilmeleri için en uygun ortamı yaratan DENSIFIQUE, uyku halindeki saç folikülünü uyandırır ve yeni saç telleri oluşumuna yardımcı olur.

      Kerastase Densifique Fiyat: 10'luk kofre 171 TL / 60 ML   30'luk kofre 429 TL/ 180 ML

19 yorum:

Mehmet dedi ki...

malesef balıkesirde bu ürünü bulmak mümkün değil...

Adsız dedi ki...

Sac ekimi ile neredeyse ayni fiyata geliyor.gercekten bahsedildigi gibi etki ediyormu acaba? Örneğin dökülme yaşamayan ama saclarini koruma altina almak isteyenler icinde uygun mu ?

Adsız dedi ki...

Eeee nasil sac cikardi mi??? Cevap beklioruzzzzzz

rebeltakipte dedi ki...

Merhabalar,
Yazdığım gibi sadece 1 ay kullandım, yeterli sonuç için 3 aylık programı uygulama öneriliyor

Adsız dedi ki...

hala kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız ikinci ayınızda olmanız lazım etkileri nasıl ?kullanmıyorsanız neden bıraktınız? Teşekkürler

Adsız dedi ki...

ürün saç kıran için etkili midir ?

rebeltakipte dedi ki...

sanırım saç kıran için geliştirilen bir ürün değil ama yine de detaylı bilgi için http://www.kerastase.com.tr/tr-tr/home adresinden ürün ile detaylı bilgiye ulaşıp, sorularınıza site üzerinden uzmanlar tarafından cevap alabilirsiniz

Cigdemyaren.f dedi ki...

Mrb size bişey soracaktım benimde saçlarımın ortası dökülmüş saçım çok seyrek ve dökülen saçlarım geri çıkmıyo gitmediğim doktor denemediğim ürün kalmadı ama faydasını görmedim sizin bu önerdiğiniz serumları alıp kullansam saçlarım tekrar oluck mı ?

rebeltakipte dedi ki...

Cigdemyaren,

Merhaba,

Yazıda yazdıklarımın dışında ekleyecek bir deneyimim yok ama daha detaylı bilgi için dilersen http://www.kerastase.com.tr/tr-tr/home adresinden uzman kişilere danışabilirsin.

Gökhan dedi ki...

Dökülen saçlar yeniden çıkıyormu hanfendi bu ürününün yan etkisi falan varmı acaba ??

Gökhan dedi ki...

Dökülen saçlar yeniden çıkıyormu bunun için sizden kesin bir cevap istiyorum lütfen bu arada bu ilacın yan etkisi falan varmı acaba

rebeltakipte dedi ki...

Merhaba,

Yazıda yazdıklarımın dışında ekleyecek bir deneyimim yok ama daha detaylı bilgi için dilersen http://www.kerastase.com.tr/tr-tr/home adresinden uzman kişilere danışabilirsin.

Adsız dedi ki...

Kerastaseyi yıllardır bilirim iyi bi markadır 32 yaşında bir bayanım saçlarımın yan taraflarında seyrelmeler vardı bu serumlardan aldım bende 2 .ci kutu bitti sayılır ama ben hiçbir fark göremedim 3 ay kullanmak gerekiyomuş yani 3 kutu 3.cü kutuyu alırmıyım bilmiyorumama şunu anladım ki dünyada saç çıkaran bi ürün kesinlikle yok sadece dökülmeyi azaltan ürünler varmış 1700 adet saç teli meli kesjnlikle yok 3 kutuya 1500 tl verceginize gidin ektirin en azından garanti..

Adsız dedi ki...

Son durum nedir?

Sarı dedi ki...

cok guvendigim iki ayri kuaforun tavsiyesiyle alip 3 ay kullandim gun dahi kacirmadan ve tek tel bile cikartmadi almayin paraniza yazik

melekim dedi ki...

Arkadaslar merhaba bende bu sac serumundan kullaniyorum gercekten faydasini 2 ayda gordum yazida anlatildigi gibi bi sabah bi aksam kullaniyoeum ve gercekten saclarim dokuldu ama geri kazandim sacim cok kisaydi simdi cok dolgunlasti hepinize tavsiye ederim

melekim dedi ki...

Merhaba arkadaslar bende bu sac serumundan kullandim ve 2 aydir bi sabah bi aksam kullandim ve gercekten ise yaradigini gordum saclarim cok dokuldu fakat dokulen saclarimi geri kazandim suan saclarim cok dolgunlasti herkeze tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

Benimde saçlarım çok döküldü. Bu ürün gerçekten ise yariyor mu. Param da yok :((

ömer dedi ki...

Ben etkisinden ziyade bu tir ürünlerin fiyatlarından şikayetçiyim. Firmalar fiyatları çok abartıyorlar. Ve sonucu muamma. Kök hücre olayı bildirdim kadarıyla kişiye özel bir uygulama. Bunun için görüyoruz ki herkeste aynı etkiyi göstermiyor. Bu kadar para bu kadar riske değmez. Piyasada her ürün kendisini övüyor. Herbirini deneyim desensiz batarsınız.
Sözün özü şu; firmalar fiyat politikalarını tekrar gözden geçirsin. Garantisi olmayan bir ürüne kimse bu kadar ödemez. Ödenek zorunda da değil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...