18 Temmuz 2013 Perşembe

Bugün Ne Giysem? Bir Hamburger Ya Da Cupcake!

Dün internette dolaşırken birbirinden lezzetli ve kalorili, sevdiğimiz pek çok yiyeceği kıyafetlerde baskı olarak gördüm. (şaka değil gerçek!) Mayodan sweatshirt'e pek çok leziz seçenekle bizleri karşılayan kıyafetler www.shopjeen.com internet sitesinde satışa sunulmuş. Oldukça eğlenceli ve leziz gelselerde üzerimde böyle bir parça ile dolaştığımı pek hayal edemiyorum, peki ya siz? Bugün ne giymek isterdiniz? Sushi ve ya bir donut?



5 yorum:

Belçim Sarıeyyüpoģlu dedi ki...

Ayy ben cupcakeli ve donutlu olana bayıldımm :)) karnımda çok acıktı :(( bence bu kazaklar ne kadar güzel olsalarda bir o kadar iştah açıcı :)
Bu arada benim de yeni bir blogum var :) Ziyaret edersen çok sevinirim.

Sevgiyle kal,

beauthingsforme.blogspot.com

pinkly dedi ki...

Çok komikmiş bunlar :))

Nilgün Komar dedi ki...

kup cake belki ama sucuklu yumurta ile kendimi düşünemiyorum..

goncaninsepeti dedi ki...

cupcakeli olan çok şirinmiş ama cidden sucuklu yumurta leş gibi, sankikokocakmış gibi:)

BÜTÜ dedi ki...

bugün ne yesem bence bu daha uygunmuş :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...