9 Temmuz 2013 Salı

Bodrum Tekne Turu

Her Bodrum tatilinde mutlaka bir günümüzü tekne turuna ayırıyoruz çünkü denize birbirinden farklı ve güzel koylarda girmeyi seviyoruz. Özellikle Akvaryum koyunda balıkların arasında yüzmek ya da Poyraz Limanı'nda o nefis kuma ayak basmak, turkuaz rengine her seferinde aşık olmak gibisi yok.

Bu kez fotoğraf makinası ile yola koyulduğumuzdan blog için fotoğraf çekmeyi unutmadım elbette. İşte tatilden kareler :)





 Minik kızım, Buse :)

 Poyraz Limanı

Deniz o kadar temiz, o kadar turkuaz renkli ki deniz mi havuz mu karıştırılabilir :)

Son olarak 3 kardeş pozu :)

9 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

off offf tatile çıkamamış biri olarak bu postlara bakmamam lazım ama dayanamıyorum :))

rebeltakipte dedi ki...

PINKY FASHION, sana da en kısa zamanda harika bir tatil dilerim canım :)

gülümse dedi ki...

ben de tatile gidemeyenlerdenim hala :( böyle postlarla avutuyoruz kendimizi, naapppcann,mecburrrr :)

rebeltakipte dedi ki...

gülümse, iş güç ayarlayıp gitmek zor tabi ama bir kaçamak diliyorum canım sana da :)

Dikostyle dedi ki...

deniz muhteşemmiş

Grace Happy dedi ki...

ne guzel :) sımdı ofıste bu mavılıklere bakmak pek hos olmasada yınede sızın guler yuzunuzle tatılın guzel gectıgını bılmek :) iyi iyi banada iyi geldı

esra dedi ki...

Son fotoğrafta 3 değil 4 kişi görüyorum ben 3 kardeş ve senin burnun...Bildiğin bağımzsızlığını ilan etmiş bir birey bir fert olmuş....

rebeltakipte dedi ki...

Anisa Diko, evet canım harikaydı

Grace Happy, saol tatlım, evet bakınca insanın içi gidiyor, ışınlanası gelmiyor değil :)

rebeltakipte dedi ki...

esra , Son fotoğrafta mı? Burnum mu :) Teşekkürler yorum ve ilginiz için

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...