10 Haziran 2013 Pazartesi

Bloga Döndüm!

Yaklaşık iki haftalık aradan sonra herkese merhaba;

Ülkemizde yaşanan Gezi parkı direnişi ile ilgili görüşlerimi sosyal medya hesaplarımdan takip edenler bilir. Moda ile ilgili paylaşımlar yapan bir blogger oluşum nedeni ile politik konular içeren bir yazı yazmak istemedim ama moda ile ilgili bir şey paylaşasım da gelmediğinden blogumu uzun zamandır boş bıraktım.

Kazanılmış bir şeyin olmadığı söylense ve kabul edilsede bana göre bu ülkede insanlar birlik ve beraberlik içinde olabildiklerini göstererek çok şey kazandılar. Bizim adımıza alınan kararlar hakkında koyun gibi önümüze sunulanı sessiz bir şekilde kabul etmediğimizi gösterdik. Halkın sesinin de dinlenilmesi gerektiğini, demokratik bir yaşamın hakkımız olduğunu hatırlattık.

Aslında Taksim gezi parkının yeri bende çok ayrı, yazsam destan olur herhalde. Beyoğlunda doğup büyüdüğümden çocukluğumun geçtiği yerlerden biri. Hatta hala annemlere gidip kaldığımda kızımı ara sıra götürdüğüm park orası. Gün geçtikçe betonlaşan, yeşili göremediğimiz şehrimizde bir ağaç görse mutlu olanlar için orası şehir içinde bir cennet. Şimdi birlik ve beraberlik içinde insanların birlikte parkları dolduruşunu görünce gözleri doluyor insanın.

Moda ile ilgili olsa da arada kendi hayatım ve stilimle yer alıyorsam blogumda, hiç bir şey yazmamak olmaz diye düşündüm. Son olarak moda ile ilgili paylaşımlarıma geri dönüyorum, yazmayı çok ama çok özledim.

2 yorum:

nedicen başa geldi çekicen dedi ki...

hoşgldin :)

rahat yazar dedi ki...

aynen hayat devam ediyor umarım kardeşlik ve barışla, direniş her iki taraf için de olumlu sonuçlanır

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...