29 Mayıs 2013 Çarşamba

Yaz Çantamın Olmazsa Olmazları

Genellikle bavul gibi kocaman çantalarla gezdiğimden sık sık bahsediyorum ama yazın insan üzerindeki giysiler hafiflerken elinde ya da kolunda taşıdığı çantası ile de hafiflemek istiyor. Bende o nedenle yazın, kışın taşıdığım kadar fazla malzeme ile dolaşmıyorum sokaklarda :)

Pek tabi çantamın olmazsa olmazları yazın bazı farklılıklar gösterebiliyor. İşte uzun zamandır kullandıklarım ve son gözdelerim, bakalım yaz çantamın vazgeçilmezleri nelermiş.


Body shop el temizleme jeli minik boyu ile fazla yer kaplamıyor ve gün içinde elimi yıkama fırsatı bulamadığım an ve ya alanlarda hijyen sağlarken mis gibi mango kokusu ile olmazsa olmuyor.


Vichy BB Krem, yaz aylarının sıcaklığını yaşadığımız şu son günlerde kapatıcılıktan ziyade güneş koruması ve nemlendirme özelliği için yanımdan ayrılmıyor.


Kahveyi içmeyi pek sevmeme rağmen kokusuna bayılanlardanım, işte Oriflame Mocho el kremi de mis gibi kahve kokuyor ve elleri yumuşacık yapıyor.


Yaz ve kış ayrı parfümler kullananlardanım. Kışın daha ağır ve kalıcı parfümler kullanırken yazın daha hafif ve çiçeksi kokuları tercih ediyorum. Tommy Hilfiger Pear Blossom hafif çiçek kokusu ile son zamanlarda en sık kullandıklarımdan.


Yazın bir başka vazgeçilmezim de Herbalife C vitaminli serinletici sprey. Sıcaklardan bunalınca bir kaç kez yüzüme sıkıyorum ve kurumasını bekliyorum. Hafif mandalinamsı kokusu ile tazelik hissi veriyor yüzüme.

İşte benim bu sıralar genellikle yanımda bulundurduğum ürünler bunlar. Peki ya sizin olmazsa olmazlarınız nedir?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...