26 Mart 2013 Salı

Ünlülerin Baharlık Sokak Stilleri

Uzun zamandır ünlülerin sokak stillerini yazmadığımı fark ettim ve son günlerde kimler neler giymiş bir göz atalım dedim. İşte sizler için araştırıp bulduğun en yeni fotoğraflar :)

Jessica Biel, Justin Timberlakeile evlendikten sonra daha mı güzelleşti? Gri ağırlıklı günlük kombini ile sade ve şık.

Reese Witherspoon, çiçekli gömleğine uygun olarak kullandığı pembe çanta ve ayakkabısı ile ne kadar da şirin görünüyor, değil mi?

Drew Barrymore'u pek severim ama giyim zevki konusunda aynı şeyi söylemem zaman zaman pek de mümkün olmuyor. Açık renkli pantolon ve kahve bot ikilisini sevemedim, bot yerine üstünde ki bluzun renk tonunda bir ayakkabı ile şık olabilirdi, ne dersiniz? Diğer kombininde ayakkabılarını dediğim gibi kullanmış ama siyah bluz olmamış, kıyafeti boğmuş gibi geldi bana, açık renkli bir şeyler tercih etseymiş keşke.

Olivia Palermo, her daim şık ve zarif. Hele fermuar detaylı pelerin ceket bir harika.

Jessica Alba her daim favorilerimden, desen desen şallarını sevmeyen yoktur sanırım. Renkli örgü kazak üzeri taşlı kolye de pek dikkat çekici :)

Son olarak biraz yaz havası alalım dedim. Alessandra Ambrosio Victoria's Secret katalog çekimleri için Santa Monica'da olduğundan yazlık bir kombinle karşılıyor bizleri.Aynalı gözlüklerine ba-yıl-dım :)

5 yorum:

gülümse dedi ki...

aynı şeyi düşünmüşüz, cidden gittikçe daha da güzelleşiyor jessica biel

selin dedi ki...

Jessica Biel'i tek geçerim o ne giyse yakışıyor gerçekten...

Mia Wallace dedi ki...

bahar ünlülere yakışır ve gözlükler on numara! :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

justin gibi kocam olsun ben de güzelleşirim şekerim :D

Unknown dedi ki...

Olivia Palermonun stilli coooook güzel! Blogunu cok begendim :)

Opücükler

Zisan

www.zisanbay.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...