19 Mart 2013 Salı

The Marmara Pera'da Kadınlar Günü Partisi

Yazmakta biraz geç kalmış olsam da bu eğlenceli geceden bahsetmezsem olmaz. Kadınlar gününden bir gün önce 7 Mart'da The Marmara Pera'da harika bir eğlenceye davetleydim. Leziz yemekler, dans, muhabbet  ee daha ne olsun, öyle değil mi?

Gecede herşey kusursuzdu ve The Marmara ailesinin tüm ekibi o kadar sıcak ve samimiydi ki bir nevi ev rahatlığında geçirdik gecemizi. İtiraf ediyorum gecede ne dans etmeye ne de o leziz tatlılara doyamadım :) Fotoğraflar eşliğinde geceye götürüyorum şimdi sizleri.

Dans ekibinin dansları muhteşemdi, ben bir Michael Jackson fanı olarak en çok Yiğit'in Michael dansını sevdim tabi ki :)



Eğlenceli gözlükler, peruklar dağıtılır, eğlenceye davet edilir de biz takmaz mıyım hiç!



Yemeklerimiz de pek lezizdi ama yemekten fotoğraflamamışız hiç, şimdi fark ettim :)


Ve geceden kalan fotoğraflarımız :)

Fotoğrafı sevgili Tuğba'nın blogundan aldım çünkü gecede fotoğraf makinası ile fotoğraf çekmeyi unutmuşum :)
Emeği geçen herkese ve The Marmara ekibine bu eğlenceli gece için sonsuz teşekkürler :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok tatlıyızzz :)))

rebeltakipte dedi ki...

Sibel Demirci , evettt, ne çok eğlendik :)

deniz saatçioğlu dedi ki...

haha superiz! Çok eğlenceliydi iyi ki gitmişiz. Ben daha yapamadım postu araya fashion week girdi. Neyse geç olsun güç olmasın :)
Öptüüüm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...