12 Mart 2013 Salı

İlkbahar Kombini : Mavi Sevgisi

Beni uzun zamandır takip edenler bilir mavi renge karşı sevgim ayrıdır, çoğu kombinimin baş tacıdır kendisi. Bu kombinde de yine başroldeydi :)
C&A mağazasına genellikle Six takıları ve çocuk bölümü için girerim ama geçtiğimiz haftalarda kendim içinde pek çok şey aldım. Uygun fiyata güzel parçalar bulmak mümkün biraz araştırma gerekli sadece, alışveriş ettiğiniz markaların içinde yer almıyorsa bir göz atın, pişman olmazsınız diyorum :)

Gün içinde paylaşacağım bir kahvaltı daveti öncesinde, sabah gözümü açar açmaz çekilen fotoğraflarla baş başa bırakıyorum sizleri :)






Zara Üst     C&A Pantolon     Mango Çanta    Bershka Ayakkabı     Modapik Siyah Bileklik  Pieces Kanatlı Bileklik                       H&M Kurukafa Yüzük                   H&M Küpe

6 yorum:

Gizem İzmirli dedi ki...

ayakkabıların çok güzel görünüyor. rahatlar mı peki?

gizemizmirli.blogspot.com

rebeltakipte dedi ki...

KeLeBeK , çok teşekkür ederim, topuklu bir ayakkabıya göre rahatlıkta fena sayılmazlar :)

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

maviyi ben de çok severim ayrı bi enerjisi var gökyüzünden olsa gerek :)

Nerwen dedi ki...

iç giyim ve evlik giysileri de güzel oluyor c&a 'nin :)

Kibele Demirbas dedi ki...

desenli pantolonlar favorim bu sene
pantolonun çok güzelll :)

niluferdurna-simsek dedi ki...

böyle de çok şık ama, ayakkabıyı siyah bırakıp tek gözde pantolonmu olsaydı acaba :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...