16 Mart 2013 Cumartesi

AY Marka İlkbahar Yaz 2013 Koleksiyon Tanıtımı

Geçtiğimiz haftalarda A&Y Marka bünyesinde bulunan Fabrika, Divarese, Network ve QUE markalarının İlkbahar Yaz 2013 koleksiyonlarının tanıtımı için IKSV'deydim. Birbirinden renkli koleksiyonlar ile biz erkenden yaz moduna girdik.

Tanıtımda canlı müzik performansının yanı sıra bir de fotoğraf kabini vardı ki, sanırım tüm konukların ilgi odağıydı. Bizde geri kalmayıp fotoğraf çekilmeden duramadık tabi :)


Koleksiyonlara gelecek olursak bu sezon o kadar güzel ve özel parçalar varki insan hangisine bakacağına karar veremiyor. Pek tabi ben sizinle favorilerimi paylaşacağım ama özellikle Fabrika bu sezon harika demeden edemeyeceğim.

Gelin şimdi objektifime neler takılmış bir göz atalım, bu ilkbahar yaz bizleri neler bekliyor görelim :)

Fabrika ve Network


QUE İlkbahar Yaz 2013

Divarese İlkbahar Yaz 2013

Fabrika ve Network imaj görselleri ise beni benden aldı, işte favorilerimden bir kaç tanesi;


 Fabrika İlkbahar Yaz 2013

 Network İlkbahar Yaz 2013

Network koleksiyonunda özellikle kahverenginin ağırılığı hissediliyor, benim hiç aram olmamasına rağmen dikkat ettim de kahverengi olan tüm parçalar favorim olmuş :)

1 yorum:

Kibele Demirbas dedi ki...

favorim network :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...