4 Şubat 2013 Pazartesi

Yves Rocher 90'lar Partisi

Geçtiğimiz haftalarda beni çocukluk yıllarıma geri ışınlayacak bir davet aldım. Yves Rocher Türkiye ekibi en ufak detayları bile düşünerek bloggerlar için 90'lar konseptli bir parti hazırlamış. 90'lar diyince aklınıza ne geliyor? Benim en çok aklıma o zamanlar dinlediğimiz şarkılar geliyor, hepsi tekerleme gibi ve hala unutulmamış. Sözler saçma olsa da nasıl güzel ve eğlenceli. Nasıl her şarkıya eşlik ettim şaştım doğrusu, üzerinden yıllar geçmiş ama nasıl da hepsi hatırda kalmış :) Konu müzik oldu mu 90'lar konseptinde ilk olarak aklıma gelen isim de kasetini belki milyonlarca kez dinlediğim Burak Kut oluyor tabi ki. (Yanlış hatırlamıyorsam İlkokul 5. sınıftaydım ilk kasetini çıkardığında)
Neyse ben müzik denince içinde kayboluyorum, boşa dememişler müzik ruhun gıdasıdır diye benim için kesinlikle öyle, o gece de beni müziğe doyurdu , kapıya doğru ilerlerken bile omuzlar ister istemez müziğe ayak uyduruyordu :)


Tabi partide sadece Özge Tığlı'nın bizler için çaldığı parçalar değildi bizi geçmişe götüren. Çocukken mutlaka oynamış olacağınız olta ile balık tutma oyunundan, susam sokağı karakterli keklere pek çok detay vardı. Gecede bir de yine 90'lar konseptli soru cevap yarışması düzenlendi, kazananların hediyesi de geceye uygundu tabi. Kurabiye canavarından Hugo'ya pek çok sevimli karakter kazanları eğlendirdi :)



Makyaj artisti Cem Bozkurterdem 'de gecede pek çok bloggerı makyajı ile güzelleştirdi, keşke bende makyajsız gitseydim demeden edemedim sonuçları görünce.


İşte şimdi bu eğlenceli geceden blogger fotoğrafları geliyor :)



Son olarak bu gece için emeği gecen başta Niran Hanım olmak üzere tüm Yves Rocher ekibine teşekkür ederim :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...