25 Şubat 2013 Pazartesi

85. Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı

Kuşkusuz yılın en heyecanla beklenen ödül töreni oscar ödülleri, öyle değil mi? Pek tabi Oscar heykelciğine sahip olma şansını yakalayan müthiş yetenekli insanlardan çok bloga uygun olarak 2013 Oscar gecesinin kırmızı halı güzellerine odaklanacağım. Uzun zamandır kırmızı halıdan geçen ünlülere burun kıvırıp beğenmediğimden yine oscar gecesine yatırmıştım tüm umutlarımı. Peki gece hayal kırıklığı mı yarattı yoksa büyük bir çoşku mu derseniz malesef yine umduğumu bulamadım ama gecede favorilerim de vardı elbette.

Oscar gecesinde en beğendiğim isimler Jennifer Lawrence, Jennifer Garner ve Halle Berry oldu. Öncelikle onlar ne giymiş bir göz atalım;

Jennifer Lawrance Christian Dior Spring 2013 Couture 

Ne giyeceğini daha kırmızı halıda görmeden biliyordum ama üzerinde tahminimden de iyi durduğunu söylemeliyim. Duru güzelliğini ise hafif bir makyaj ile tamamlayan Jennifer, şık bir topuz ile bu güzel elbiseyi taçlandırmış.


Jennifer Garner Gucci

Jennifer Garner'ı Alias dizisinden beridir pek severim, yani favorilerime girme nedeni ilk olarak bu olabilir ama ikince nedeni kesinlikle elbise değil takmış olduğu bu şık kolye. Hatta kolyeyi o kadar beğendim ki bir ara fotoğrafı incelemekten kırmızı halıda o sırada geçen ünlüleri kaçırdım :)

Halle Berry Versace 

Uzun zamandır o kadar kötü kıyfetler içinde görüyordum ki Halle Berry'yi Versace elbisesi ile kırmızı halıda belirince o bu o mu dedim ve bir woww patlattım evde ve twitter'da. Elbisenin üzerinde duruşuna bayıldım. Omuz ve göğüs bölümü üzerine öyle güzel oturmuş, o çizgiler öyle muntazam duruyor ki hayran kalmamak elde değil.

Favorilerim böyleydi ama izleyemeyenler sanmasın ki gecede herkes rüküştü, aksine gayet şık isimler vardı ama hep risksiz seçimler yapılmıştı. Kırmızı halıda sık sık görmeye alıştığımız tarzda elbiseler çoğunluktaydı.

Amy Adams Oscar de la Renta
Amanda Seyfried Alexander McQueen

Amy Adams ve Amanda Seyfried model olarak çok güzel elbiseler tercih etmişlerdi ama o kadar beyaz tenliler ki seçtikleri bu açık renk giysiler onları sönük bırakmıştı desem yalan olmaz sanırım.



Charlize Theron beyaz peplum elbisesi ile yine şıklar arasında yer alırken Jessica Chastain de Armani elbisesi ile risk almaktan kaçınan ünlülerden.


Naomi Watts'ın payetlerle işli Armani elbisesinin en çok yaka kısmını beğendim. Kristin Chenoweth de ışıltılı taşlarla işli siyah kabarık elbisesi ve şık topuzu ile yine hoş görününler arasındaydı.

Adele, Jenny Peckham siyah bir elbise tercih etmiş ''siyah zayıf gösterir'' tezini çürütmek için katılmış sanki geceye!
Sandra Bullock, Elie Saab tasarımı siyah bol işçilikli bir elbise ile katılmış geceye. Elbiseyi beğensem de ben bu denli önemli gecelerde düz fön sevemiyorum, çok özensiz geliyor bana :(

Jennifer Aniston, bol bol soluk renkli elbiseleri gördüğümüz sırada kırmızı halıya adım attı. Doğrusu renk gördüğüme ilk başta sevinsem de üzerinde tadında cesur dekolteli bir elbise görmeyi tercih ederdim.

Kristen Stewart, Reem Acra Couture koleksiyonundan seçmiş elbisesini. Aslında model olarak sevsemde beyaz tene asla seçilmemeli diye düşünüyorum. Bu gecede soluk benizlilerin iyice hayalet kılığına girmeye çalıştığına emin oldum doğrusu. Hele saçlarından hiç bahsetmek bile istemiyorum, nedir o taradım çıktım hali!

Nicole Kidman, ağır işçilikli bol payetli bir elbise ile geldi törene. Bana assolist kıyafetlerini andırdı doğrusu.

Kelly Osbourne, siyah üzerine parıltılarla süslü bir elbise tercih etmiş. Kırmızı halı geçidini biraz Cnbc-e biraz E! kanalından takip ettim ve gecenin sunucularından olduğundan sık sık gördüm kendisini. Omuz hizasındaki şerit beni çok rahatsız etti, sanki ortası yırtılmışda acelece dikilmiş gibi potlu duruyordu nedense. 

Catherine Zeta Jones ve Jennifer Hudson yine gecenin assolist kıyafetlerini giyenler arasında. Bu kadar işleme, payet, pul sim biraz fazla diye düşünüyorum.

Louise Roe, Monique Lhuillier elbisesi ile ne kadar da narin ve şık görünüyor kırmızı halıda. Sanırım Monique Lhuillier tasarımı bir elbise giymek gecede şıklığın garantisi, bu elbise ile kötü görünmek imkansız.

Olivia Munn, üst kısmı altın işlemeli kırmızı bir elbise tercih etmiş. Elbisenin üst kısmını sevsem de alt kısmına hiç mi hiç ısınamadım. Saçı ve makyajı hoş olsada o dolanıp sarılıp tutturulmuş görünümlü eteğine baktıkça neden diyorum.

Salma Hayek, siyah, üzerine tam oturan, boyun kısmı altın detaylı bir elbise tercih etmiş, eline aldığı altın clutch elbise ile uyumlu. Topuzu ise gayet şık, sadece makyajdan tam olarak emin değilim.

Kelly Rowland, bacak dekolteli siyah-beyaz hoş bir elbise seçmiş ama o ayakkabıları bu elbiseye yakıştıramadım ben.

 Reese Witherspoon, Louis Vuitton koleksiyonundan seçmiş elbisesini. Üzerine tam oturmamış ve potluk yapmıştı çoğu yerde. Saçlarını beğensem de malesef geçerli not almak için saç yeterli gelmiyor.

Kerry Washington, Miu Miu üst kısmı taşlarla işli ,beli minik fiyonklu kırmızı bir elbise tercih etmişti. Üzerinde duruşunu sevsem de bu elbise ile bir topuz hayal etmeden yapamadım.

 Anne Hathaway, Prada elbisesi ile gecenin en çok konuşulanlarından biriydi. Çok zayıf olmak da kimi zaman avantaj değil dezavantaj oluyor. Bu tahta haline özellikle üst ve ön kısmı hiç olmamıştı, sırt bölümünü sevsem de elbisenin rengini de onun için yanlış buldum. Hele o kolyeyi neden bu elbise ile takmış, hiç anlamadım.

Peki Oscar gecesinin en şık kadını kimdi sizin için?

1 yorum:

Aylin dedi ki...

Charlize Theron ve Halle Berry en şık iki isim olmuş. Michelle Obama'nın kostümü de dikkat çekiciydi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...