14 Ocak 2013 Pazartesi

Golden Globe 2013 Kırmızı Halı

Yılın en önemli ödül törenlerinden 70. Altın Küre ödülleri dün gece sahiplerini buldu.Tabi ödül törenindense ilgi alanımıza giren en büyük bölüm, kırmızı halı geçidi süresince kimine bakmaya doyamadığımız kimi bir an önce geçip yürüse diye beklediğimiz ünlülerin elbiseleri , öyle değil mi?

O halde geceye geri dönüp, kimler kırmızı halının tozunu attırmış, kimler sönük kalmış ve kimler bir felaketmiş gelin görelim, ne dersiniz?

Öncelikle gecenin bana göre en iyileri ile başlıyorum;


Jessica Alba Oscar de la Renta Pre-Fall 2013 koleksiyonundan seçtiği elbisesi, takmış olduğu kolyesi, saç ve makyajı ile baştan sona kusursuz görünüyor.


Emily Blunt Michael Kors cut out altın işlemeli elbisesinin içinde nefis görünüyor.Elbisenin üzerinde ki minik taşlarla küpe ve bilezik uyumu ise harika.Saçı aslında tam istediğim gibi olmasa da o kadar kusur kadı kızında da olur deyip geçiyorum :)


Nicole Richie Naeem Khan koleksiyonundan mavi işlemeli bir elbise tercih etmiş,Elbiseye bak bak doyamadım.Saçları da bu elbise ile pek uyumlu olduğundan o masmavi göz farını görmezden geldim :)


Kate Hudson Alexander McQueen siyah, yaka ve boyun kısmı sarı işlemeli ,hem sade hem şık bir elbise tercih etmiş.Yakası ile uydurmaya çalıştığı kemer düz siyah olsa belki daha iyi olurdu ama elbisenin yakasını ve üzerinde duruşunu o kadar beğendim ki onu da bu listeye eklemeden edemedim.


Eva Longoria Emilio Pucci üst kısmı dantel işlemeli etek bölümü bol bacak dekolteli bir elbise tercih etmiş.Aslında elbisenin dekoltesinin tek bölümde olmasını severim ama bu elbede ki göğüs ve bacak dekoltesi bana fazla gelmedi, hatta pek beğendim.Saçı ve makyajı da her zaman olduğu gibi çok hoş.

Evet bana göre gecenin ilk beşi böyleydi.Nendense hem iyi seçip hem de hepsine bir kulp takmışım şimdi yazıları kontrol ederken fark ettim :)
Ortalama, her göze hoş gelecek ama her zaman görmeye alıştığımız modeller gecede yine çoğunluktaydı.Tabi bir de nereye geldiğini unutan, aynaya bakmadan çıktığını düşündüklerim var dı ki gelin bir de bana göre gecenin kötülerine bakalım.


Debra Messing Donna Karan siyah straplez bir elbise tercih etmiş.Elbisenin alt kısmı sizce de üzerinde ''felaket'' durmamış mı?Hele koluna taktığı sıra sıra bileziklere ve benim orta okulda yaptığım suyla ıslatılmış görünümlü topuzuna ne demeli?


Halle Berry cut out detaylı bol bacak dekolteli Versace elbisesi ile bana göre yine kötüler içinde yer alıyor.Elbise belki düz siyah renk olsaydı geceyi kurtarırmıydı diye düşünüyorum ama emin olamıyorum.VBu desenlerle ise kesinlikle yazlık, sahil davetleri için olur diyorum,ne dersiniz?


Olivia Munn Giorgio Armani elbisesi ile sade ama kötü değil.Tabi eline aldığı o çanta, alakasız kolyesi ve yapıştırılmış topuzu ile yine kötü bölümünde yer almaktan kaçamıyor!


Amy Poehler Stella McCartney siyah bir takım tercih etmiş gece için.Böyle bir gece için elbiseden başkasını düşünemiyorum ama oldu ki giyildi, böyle mi kombinlenir?Bari altına sandalet yerine önü kapalı şık bir ayakkabı giyseydin, bilekten bağlı bu sandaletler hiç olmuş mu?Pantolonun üzerinde duruşundan hiç bahsetmiyorum bile.Geceyi sunarken zaten pek çok güzel elbise giyeceğim en iyisi kırmızı halıyı es geçeyim diye mi düşündü acaba!

Aslında daha kötü sayılabilecek isimler olsa da tek tek rencide etmeyeyim gerisini topluca koyayım dedim :) İşte gecede fazla risk almak istemeyen ve göze hoş görünenler ile yine neden bunları giydin dedirtecekler bir arada.

Gecenin prensesleri; 

Amanda Seyfried Givenchy dantel elbise , Julianna Hough ise gelinliği andıran Monique Lhuillier taşlarla işli bir elbise tercih etmiş

Hayden Panettiere Roberto Cavalli uçuk pembe bir elbise giymiş.Carly Steel'de kabarık şifon etekli gögüs bölümü altın parıltılarla süslü bir elbise tercih etmiş.

 Amy Adams Marchesa uçuk pembe elbise içinde çok hoş görünüyor. Isla Fisher ise Reem Acra taşlarla işli risksiz ve hoş bir parça ile geceye katılmış.

Jennifer Lopez Zuhair Murad elbisesi içinde enfes görünüyor. Kaley Cuoco ise sanki önce gotik bir elbise deneyip son anda bunu giymiş ve rujunu silmeyi unutmuş gibi :)

Gecenin saten severleri (onlar sevse de ben pek sevemedim)


 Jennifer Lawrance Dior ve Zoey Deschanel Oscar de la Renta'dan seçmiş elbiselerini.

Taylor Swift her zaman görmeye alıştığımızın dışında bir tercih yapmış, genellikle prenses bölümünde yer alırdı :) Taylor Swift Donna Karan elbisesi ile farklı seçimi ile iz bırakırken Alyssa Milano da seçtiği bu parlak renk ve vücuduna uygun olmayan elbisesi ile yine akıllarda kalmıştır eminim :)

Gecenin en farklı, en eğlenceli elbisesi Carolina Herrara ile Lucy Liu


Aslında daha eklenecek pek çok fotoğraf var ama genel hava böyle.Peki size göre gecenin en şıkı ve en rüküşü kim?

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Wow, alba looked amazing!

audrey dedi ki...

ben kate hudson ve lucy liu'yu beğendim.. bir de burda göremediğim heidi klum da fena değildi.debra messing en kötülerden bence..

Melislicious dedi ki...

jessica Alba süper görünüyor ya ona bayıldım! debra messing felaket olmuş. Jeniffer lopez de yakında tombul teyze gibiydi o kıyafetle:))) Bide Tina Fey'in sunuculuk yaparken gidiği zümrüt yeşili ışıltılı elbise harikaydı

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

bu seneki törende giyilen elbiselerin hemen hepsini çok başarılı buldum ben de :)

Mia Wallace dedi ki...

kade hudson çok hoş!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...