28 Kasım 2012 Çarşamba

Geçen Hafta Ben...

Hiç yerimde durmadım, tüm hafta boyunca hem gezdim,hem arkadaşlarımla görüştüm, hem de çeşitli davetlere katıldım.O nedenle bu hafta evde inzivaya çekildim,dinleniyorum :)Hazır fırsat ve zaman bulmuşken, neler yaptım fotoğraflar eşliğinde anlatayım.

Netmoda.com 'un daveti üzerine Sıraselviler Dada 'da düzenlenen Social Fashion Night blogger partisine katıldım.Uzun zamandır görmediğim Rococosh'a rastladım, çok mutlu oldum :) Gece de bol bol muhabbet ettik, eğlendik, leziz cupcakelere doyamadık :)


Ünlü tasarımcı Selma State ve Time Out dergisi köşe yazarı Rene Ames ile gecede karşılaştık ve fotoğraf çekilmeden edemedik :)


Bir Nokia kullanıcısı olarak,Nokia'nın yeni çıkan serisi Lumia'nın tanıtımını kaçırmadım ve sabah ürün hakkında bilgi alıp ilk deneyenlerden olmaya, akşam da Kenan Doğulu konserine Four Seasons Otele gittim.Nokia Lumia Türkiye lansmanı Kenan Doğulu'nun muhteşem sahne performansı ile oldukça eğlenceli geçti doğrusu.İşte geceden fotoğraflar :)

Kolyem Rebel Charm burgu koleksiyonundan http://rebelcharm.blogspot.com



Eres markası ise artık Türkiye'de. İlk mağazasını İstinyePark da açan Eres bunu The Marmara Esma Sultan'da düzenlenen bir davetle kutladı. Mekanın harika manzarası eşliğinde hem Eres İlkbahar/Yaz 2012 koleksiyonunu inceledik, hem de eğlendik.



7 yorum:

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel fotoğraflar bunlar böyle :)

Lilli dedi ki...

Lovely pics and event! xoxo

Nilgün Komar dedi ki...

herşeyden bizi haberdar etmişsin süpersin.. güncel hayatta çokca kenan dinlemeyen biri olarak bende konserine gittimdi.. sahnesi muhteşemdiii

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

oooohh follow up fashionla gecelere alemlere akılmış :D:D ne kaa güzel. rococoshum da mı var aranızda ne :p

Serap dedi ki...

Ay ne güzel yazmısşın :) fotoğraflarımızda çok güzel :)

hayatreceli dedi ki...

çokk keyifli zamanlar geçirmişsin süperr rebelim kolyen güzelmiş yakışmışta öperim canım sevgiler...

B.Erdogan dedi ki...

Kenan Doğuluuuuu :) Çok güzel bir etkinlik olmuş, çok hoş görünüyor herkeees..

Rebel'cim çekilişim var bu arada, seni de beklerim:

http://busra-erdogan.blogspot.com/2012/11/hediye-esarp-modu.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...