2 Ekim 2012 Salı

İstanbul Fashion Week 2012 İçin Geri Sayım Başladı!

Heyecan ve merakla beklediğim IFW, 10-13 Ekim tarihleri arasında bu yıl yeni yeri Karaköy Antrepo'da gerçekleşecek.Ben hangi defileleri izleyeceğimi kararlaştırdım, yeni tasarımları yakından görmek, blogger arkadaşlarımla bir arada olmak ve modanın kalbinde yer almak için gün sayıyorum.

Peki siz hangi moda tasarımcılarının yeni koleksiyonlarını merak ediyorsunuz bakalım?

İstanbul Fashion Week 10 Ekim - 13 Ekim 2012 Defile Takvimi 


İzlediğim ve fotoğraflama imkanı bulduğum defileler, İstanbul Fashion Week sokak stilleri ve daha fazlası için beklemede kalın :)

Daha önce ki Fashion Week Yazılarım için böyle buyurun;

3 yorum:

mine dedi ki...

yok anam yok büyük beden yoksa ben de yokum bu işlerde ama bu aralar sezonluk güzel şeyler buldum ama yeni sezon kapsamından yani indirimde değil : (

Unknown dedi ki...

IFW'de görüşelim bariii :)

Sibel

rebeltakipte dedi ki...

mine, evet sezon indirimlerine daha çok var :(

sbldmrc, tabi, denk gelirsek çok sevinirim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...