4 Ekim 2012 Perşembe

İkea Design by Deniz Berdan

IKEA Türkiye, 2013 Kataloğu ve bu yılki teması “Tekstille Yenilenen Yaşam”ı tanıtmak amacıyla tasarımcı Deniz Berdan ile bir performans düzenledi. 3 Ekim Çarşamba günü IKEA Bayrampaşa mağazasında gerçekleşen performansın koreografisini Uğurkan Erez yaptı. Podyumda Çağla Şıkel ve Özge Ulusoy’un da aralarında bulunduğu birçok model ve Devlet Opera ve Balesi’nden dansçılar görev aldı.

Dün İkea Bayrampaşa'da düzenlenen etkinliğe işimi ayarlayıp katılamadım ama bu eğlenceli podyum şovu bloga eklemeden yapamadım.Rengarenk görüntüleri içinde barındıran podyumdan fotoğraflara bir göz atalım, Deniz Berdan'ın bol desenli tasarımlarına hep birlikte tanık olalım :)






7 yorum:

fashiononboard dedi ki...

cok hos! farkli ve basarili buldum.

fashiononboard.net

Unknown dedi ki...

Rebel'cim gidemesen de bu çalışmaı çok güzel bir şekilde anlatmışsın bizlere :) Deniz Berdan'ı başarılı buluyorum, IKEA'nın modern ve renkli çizgilerine çok yakışan bir çalışma olmuş bence ;)

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

çok eğlenceli tasarımlar.deniz berdan renkleri ve objeleri (her zamanki gibi) çok iyi kullanmış ve yine fark yaratmış.

Gezgin Kız - Traveler Lady dedi ki...

İKEA evimizin herşeyi diye boşuna demiyor adamlar :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

deniz berdan ne zaman tasarımcı oldu :) benim bildiğim onun kızı tasarım öğrencisi halen İngiltere'de , demek anneside ona heves etmiş blogu sayesinde. Güzel bir çalışma olmuş yinede :)

Unknown dedi ki...

hahah çok eğlenceli olmuş! özellikle o küçük oyuncaklardan yapılan elbiseye bayıldım. Ikea'nın tekstil bölümünü çok zeviyorum zaten desenleri şahane daha dün dayanamdım birkaç kumaş aldım ama ne yapacağım bilmiyorum :)

rebeltakipte dedi ki...

Rainbow Gatherer, aslında markalar için bir süredir kapsül koleksiyonlar hazırlıyordu. bunun yanında kızı ile birlikte tasarlayıp belli başlı mağazalarda satışa sundukları parçalar da vardı ama bu yıl kızıyla birlikte tasarımları DB Berdan ADIYLA Londra Fashion Week'de düzenledikleri defile ile podyumdaydı, merak edersen defileyi bu link üzerinden izleyebilirsin http://www.youtube.com/watch?v=Vi7_TU7FCng&feature=plcp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...